شرایط پرداخت تسهیلات بانکی برای خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی درفارس

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: تسهیلات بانکی برای خرید انواع ماشین آلات و ادوات کشاورزی به کشاورزان این استان پرداخت می شود و شرایطی دارد که باید برآورده شود.

کد مطلب: ۴۷۴۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، اسد شریفی افزود: در فرایند اعطای این تسهیلات که با همکاری بانک کشاورزی استان صورت می گیرد، تسهیلات با نرخ بهره 18 درصد به متقاضیان پرداخت می شود و متقاضیان با مراجعه به مراکز خدمات و مدیریت های جهاد کشاورزی در سراسر فارس با دادن درخواست اخذ تسهیلات، پس از تصویب آن می توانند ماشین آلات و ادوات مربوطه خود را بدون نوبت و در اسرع وقت از کارخانه تحویل بگیرند.
شریفی گفت: از این پس متقاضیان دریافت تسهیلات برای خرید تراکتور و دنباله بندهای آن تا مبلغ یک میلیارد ریال نیازی به وثیقه ندارند و سپردن ضمانت برای دریافت این تسهیلات کافی است.
وی ادامه داد: بر این اساس 50 درصد قیمت تمام شده تراکتور هایی که دارای پلاک صادره از راهنمایی و رانندگی پلیس راهور ناجا و بیمه باشند به رهن بانک در می آید که با اجرای این دو بند تا حدود زیادی مشکلات تامین وثیقه برداشته می شود.
مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: این استان از نظر جذب اعتبارات مکانیزاسیون در کشور دارای رتبه نخست است و پیش بینی می شود با ارائه تسهیلات جدید، ناوگان مکانیزاسیون استان ارتقا یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار