استاندار مرکزی:

برند سازی به عنوان کارآمدترین رویکرد توسعه مورد تأکید قرار گرفته است

استاندار مرکزی گفت: برند سازی مدیریت شهری امروز به عنوان یکی از کارآمدترین رویکردهای توسعه در دولت ها مورد تاکید قرار گرفته است که روند شتاب بخشی در توسعه متوازن را تسهیل می کند.

کد مطلب: ۴۷۴۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمود زمانی قمی در نخستین همایش برندینگ شهری، گردشگری و پروژه های محرک توسعه که در شهرستان ساوه برگزار شد، افزود: کشور در آستانه تحولی نو و با رویکردی متفاوت پذیرای سرمایه گذاری های داخلی و خارجی است که توسعه و تثبیت برندینگ می تواند عاملی برای افزایش میزان سرمایه گذاری ها باشد.

وی ادامه داد: برندینگ در تعریف اجتماعی به عنوان یک هدف مشخص منتهی به توسعه مطرح است و به عنوان یکی از ارکان حیاتی در استمرار توسعه اجتماعی محسوب می شود.

استاندار مرکزی اظهار داشت: تبدیل ظرفیت های بالقوه و استفاده از مزیت های شاخص هر شهر و منطقه با توجه به اصل برندینگ حیاتی دوباره می گیرد و می تواند به اهرمی برای توسعه پایدار تبدیل شود.

زمانی قمی بیان کرد: امروز تثبیت توسعه اقتصادی و ایجاد بسترهای خدماتی در هر منطقه با معرفی برندینگ در سطح ملی محقق می شود و در این راستا صاحبان اندیشه و تفکر خلاق باید به تولید برندهایی نو در عرصه های مختلف این کشور برای نسل های آینده اهتمام بورزند.

وی ابراز داشت: افزایش میزان گردشگران خارجی و داخلی، میزان مشارکت سرمایه گذاران در طرح های مختلف، افزایش کارآمدی مدیریت شهری و رقابت پذیری مزیت های شهری از جمله رویکردهای مثبت در برندینگ شهری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار