کشف بیش از 15 میلیارد ریال کالای قاچاق در فارس

ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس، 15 میلیارد و 220 میلیون ریال کالای قاچاق در این استان کشف کردند.

کد مطلب: ۴۷۲۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، فرمانده انتظامی شهرستان آباده بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان پس ازمطلع شدن ازانتقال مقادیرقابل توجهی برنج قاچاق دراطرف این شهرستان در مسیر تردد قاچاقچیان کالا مستقر شدند و چهار دستگاه خودرو تریلر را که اقدام به حمل برنج خارجی قاچاق می کردند، شناسایی و متوقف کردند.
سرگرد اسماعیل زراعتیان افزود: در بازرسی از این خودرو ها 91 تن برنج قاچاق فاقد مجوز قانونی و گمرکی به ارزش 12 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد و در ارتباط با این محموله چهار نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
او گفت: چهار دستگاه تریلر متعلق به این قاچاقچیان نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کوار نیز اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی کوار هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده کواربه سمت شیراز، به یک دستگاه خودرو تریلر شک و آن را متوقف و در بازرسی از آن 575 کیسه برنج خارجی 40 کیلویی به وزن 23 تن، فاقد مدارک قانونی و گمرکی به ارزش یک میلیارد و 150 میلیون ریال کشف کردند.
سرهنگ دوم علی همت پور ادامه داد: راننده و سرنشین این وسیله نقلیه دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
بنا به گزارش دیگری از معاونت اجتماعی فرماندهی فارس، فرمانده انتظامی شهرستان داراب اظهار کرد: ماموران مستقر در ایستگاه ایست بازرسی قلاتویه این شهرستان، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون اسکانیا شک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ فرج رستمی اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو 27 تن و 530 کیلوگرم موز خارجی قاچاق و چهار هزار پاکت سیگار خارجی کشف شد.
وی، ارزش این محموله قاچاق را 950 میلیون ریال بیان کرد و گفت: در ارتباط با این کالاهای قاچاق دو نفر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان مُهر نیز اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان با کنترل محور های مواصلاتی و انجام ایست و بازرسی، شش دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را توقیف و در بازرسی از آنها یک هزار و 600 لیتر گازوییل قاچاق، 34 دستگاه انواع لوازم برقی و یک هزار و 450 دست انواع لباس کشف کردند.
به گفته سرهنگ مسعود ظهرابی، ارزش کالاهای مکشوفه 620 میلیون ریال برآورد شده و شش نفر قاچاقچی در ارتباط با این کالاها دستگیر شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار