معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه خبر داد؛

آمادگی اسکان 6000مسافر نوروزی در مدارس کرمانشاه

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: آموزش و پرورش کرمانشاه تمام تمهیدات میزبانی از مسافران نوروزی را آماده کرده و ظرفیت میزبانی از 6000 مسافر نوروزی را دارد.

کد مطلب: ۴۷۱۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا از کرمانشاه، مجتبی نیک کردار معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه در دومین جلسه ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد اظهار کرد: آموزش و پرورش استان، ظرفیت 1200 خانوار و حدود 6000 نفر جمعیت برای اسکان مسافران نوروزی در مدارس آماده کرده و خود را برای استقبال از مسافران نوروزی مهیا ساخته است.
نیک کردار افزود: رسانه ملی باید با معرفی جاذبه های گردشگری و توریستی استان کرمانشاه به بهترین نحو و تا آنجایی که امکان دارد، استان را به مسافران نوروزی معرفی کند.
قائم مقام ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه با تاکید بر اجرای نمایشگاه هایی که همه ساله در محوطه تاریخی طاقبستان برپا میشود افزود: در این نمایشگاه ها باید از کالاهای مرغوب سنتی استفاده و از به کارگیری اجناس نامرغوب چینی در این نمایشگاه ها جلوگیری شود.
نیک کردار خاطر نشان کرد: اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی گردشگران استان کرمانشاه وظیفه نظارت بر این نمایشگاه را در راستای عرضه صنایع دستی بر عهده دارد.
وی همچنین بر آراستگی شهر در ایام نوروز اشاره و بر ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران توسط تمام کمیته های اداری تاکید داشت.
خبرنگار: /محیا شعبانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار