پرداخت 646 فقره وام به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ملایر

مدیر کمیته امداد ملایر گفت: در راستای مرتفع شدن مشکلات مددجویان و فراهم کردن اشتغال و خودکفایی از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 646 فقره وام در قالب تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال با اعتبار بالغ بر 12 میلیاردو 192 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

کد مطلب: ۴۶۷۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد

علی کولیوند در گفت و گو با خبرنگار پانا با اشاره به اینکه در این نهاد زمینه و ظرفیت لازم برای استقلال اقتصادی و اشتغالزایی مددجویان وجود دارد، تصریح کرد: متقاضیان اشتغال و خودکفایی می توانند، برای دریافت وام ازکمیته امداد با در دست داشتن تقاضانامه یا درخواست کتبی، تصویر گواهی فنی و حرفه ای یا پروانه کسب، تصویر کپی شناسنامه متقاضی و افراد تحت تکفل وی و تکمیل فرمهای مربوطه در محل امداد اقدام کنند.
وی اظهار داشت: از این تعداد وام پرداختی به خانواده های تحت حمایت، 6 میلیارد و 381 میلیون ریال آن وام قرض الحسنه در قالب 517 فقره و همچنین تسهیلات اشتغال در قالب 129 فقره با اعتبار 5 میلیارد و 811 میلیون ریال به مددجویان پرداخت شده است .
این مقام مسئول دربخش دیگری ازسخنان خودبیان داشت: ازابتدای سال جاری تاکنون تعدادیک هزار و 207 نفرازمددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب یک هزارو 97 جلسه از خدمات مشاوره وراهنمایی فردی و گروهی بهره مندشده اند.
وی خاطر نشان کرد: کلاس ها و کارگاه های مشاوره و راهنمایی در قالب فردی و گروهی با موضوعاتی اعم از مهارتهای فرزندپروری، روشهای پیشگیری از اعتیاد و ایدز، روشهای مقابله با افسردگی و اضطراب، ازدواج مجدد با هدف آرامش روانی و دوری از آسیبهای اجتماعی برای خانواده های مددجو ارائه شده است .

/شهبازی محب/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار