انتخابات نماد بارز وحدت و همدلی است

ائمه جمعه اهل سنت شهرستان مرزی آستارا گفت: برگزاری انتخابات به نمایش گذاشتن تصویر وحدت و همدلی مردم ایران اسلامی است.

کد مطلب: ۴۶۶۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،حجت الاسلام جابر عباداللهیان امام جمعه اهل سنت روستای عنبران گفت: در این روز نگاه همه دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به چگونگی حضور مردم دوخته شده است.
وی افزود: حضور مردم در آن روز هر چه قدر پررنگ باشد، مانند خاری بر چشم دشمنان خواهد بود.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم با انتخاب آگاهانه در آن روز، سرنوشت کشور خود را رقم خواهند زد.
وی ادامه داد: از نمایندگان منتخب مردم انتظار داریم با تقویت وحدت و همدلی به حقوق اهل سنت نیز همانند گذشته توجه ویژه ای داشته باشند.
حجت الاسلام علیرضا بنی پولاد امام جمعه اهل سنت روستای بابا حسن لوندویل نیز، شرکت در انتخابات را یک واجب شرعی خواند و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات به حفظ امنیت ، استقلال و ثبات سیاسی کشور کمک می کند.
وی با اشاره به اینکه موضع سیاسی ما در این صحنه بر اساس معیارهای رهبر معظم انقلاب است، افزود: از نمایندگان منتخب انتظار داریم به دور از هرگونه بازی های گروهی و حزبی، در جهت تحقق دغدغه های ملت تلاش کنند.
وی بیان کرد: نمایندگان منتخب با تلاش در راستای تحقق منافع ملی باعث اعتلای اهداف نظام جمهوری اسلامی خواهند شد.
حجت الاسلام حمید مومنی امام جمعه اهل سنت روستای شیخ محله آستارا نیز انتخابات را نمونه بارزی از به تصویر کشیدن وحدت و همدلی مردم خواند و گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای، یک بله محکم به نظام جمهوری اسلامی است.
وی تصریح کرد: نمایش مشارکت عمومی مردم در انتخابات با لبیک گفتن به فرمان مقام معظم رهبری
باعث دلسردی و ناامیدی دشمنان خواهد شد.
مومنی ادامه داد: از نمایندگان منتخب انتظار داریم با خدمت صادقانه زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی و در چارچوب منویات مقام معظم رهبری از مشکلات مردم بیش از پیش بکاهند.
حجت الاسلام هیبت الله اسکندری امام جمعه اهل سنت روستای قره سو لوندویل نیز در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: امروز دشمنان اسلام نظاره گر وحدت بین مسلمین هستند که این خود دردی رنج آور و سنگین بر قلب دشمنان اسلام است.
وی افزود: پس از راهپیمایی باشکوه و حماسی مردم در روز 22 بهمن ماه، به یقین نظیر همان حماسه در روز انتخابات هفتم اسفندماه تکرار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار