در اجتماع ۱۲ هزار نفری جشن عبادت امروز؛

از دانش آموز 9 ساله ای که به مساله حجاب توجه داشت، تقدیر شد

در مراسم جشن عبادت امروز دانش آموزان سوم ابتدایی شهر تهران، از دانش آموز 9 ساله ای که مدتی در بیمارستان بستری بوده و به مساله حجاب توجه داشت، توسط وزیر آموزش و پرورش تقدیر شد.

کد مطلب: ۴۶۰۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، جشن بزرگ عبادت و اجتماع 12 هزار نفری دختران سوم ابتدایی شهر تهران امروز یک شنبه 18 بهمن ماه در مصلی تهران برگزار شد.

در جشن شکوفه های یاس عبادت برنامه های متنوعی برای دانش آموزان برگزار شد. دانش آموزان با راهنمایی روحانی حاضر حجت الاسلام بهشتی مشاور وزیر آموزش و پرورش در این جشن توانستند آداب نماز خواندن را بیاموزند همچنین برای آن ها توسط حجت الاسلام و المسلمین محمدی و کرامتی برنامه های مختلف قرآنی و دینی برگزار شد.
در این مراسم که با حضور مدیران و مربیان آموزش و پرورش همه مناطق شهر تهران برگزار شده بود، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، محمدرضا مسیب زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش، اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور حضور داشتند.
در این مراسم توسط وزیر آموزش و پرورش هدیه ای به "ملیکا وطن پور" دانش آموز 9 ساله آموزش و پرورش منطقه 11 شهر تهران داده شد. زیرا این دانش آموز به دلیل بیماری در تخت بیمارستان بوده و به دلیل توجهی که به مساله حجاب و مسایل اخلاقی و دینی داشته، برای ملاقات خود پشت درب اتاقش اعلام کرده بود که افراد نامحرم باید برای ورود اجازه بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار