برترین‌های هفته 12 و 13 لیگ برتر تیراندازی مردان مشخص شدند

رقابتهای هفته دوازدهم و سیزدهم لیگ برتر تیراندازی مردان به میزبانی فولاد مبارکه سپاهان در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

کد مطلب: ۴۵۶۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، با برگزاری رقابتهای لیگ برتر تیراندازی مردان در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی، برترین های هفته دوازدهم و سیزدهم مشخص شدند.

هفت تیم به میزبانی فولاد مبارکه سپاهان پا به رقابت با یکدیگر گذاشتند که در نهایت در هفته دوازدهم پاس قوامین، زمزم ایران و مقاومت در تفنگ بادی و همچنین در تپانچه بادی نیز، نزاجا، آرتا پروتئین اردبیل و شرکت ملی حفاری مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در انفرادی تفنگ بادی، مهدی احمدی با امتیاز ۶۲۵٫۴ از نزاجا در مکان اول، مهیار صداقت با امتیاز ۶۲۱٫۶ از پاس قوامین در مکان دوم و امیرمحمد نکونام از نزاجا و هادی قره باغی از مقاومت با امتیازات مشترک ۶۲۰٫۹ در مکان سوم قرار گرفتند.

اما در انفرادی تپانچه بادی نیز، سید جهانبخش موسوی با امتیاز ۵۸۱ از مقاومت، وحید گل خندان با امتیاز ۵۷۹ از شرکت ملی حفاری و جمال عباسی با امتیاز ۵۷۶ از مقاومت به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.

در این هفته تیم فولاد مبارکه سپاهان در استراحت به سر می برد.

هفته سیزدهم این رقابتها با پیروزی تیم های نزاجا، شرکت ملی حفاری در تفنگ بادی و نزاجا، آرتا پروتئین اردبیل و شرکت ملی حفاری در تپانچه بادی همراه شد ضمن اینکه در تفنگ بادی بدلیل حضور ورزشکاران تیم مقاومت در رقابتها بین المللی هند، دیدار تیم های مقاومت با آرتا پروتئین به تعویق افتاد و در زمان دیگری برگزار می شود.

در انفرادی تفنگ بادی مهدی احمدی از نزاجا با امتیاز ۶۲۳٫۱ در جایگاه اول، امیرمحمد نکونام از نراجا با امتیاز ۶۱۹٫۴ در جایگاه دوم و محمد زائر رضائی از شرکت ملی حفاری با امتیاز ۶۱۷٫۳ در جایگاه سوم ایستادند.

همچنین در انفرادی تپانچه بادی نیز، محمد علی پساویده با امتیاز ۵۸۲ از آرتا پروتئین اردبیل، مصطفی نصیری با امتیاز ۵۷۴ و سید جهانبخش موسوی با امتیاز ۵۷۳ هر دو از نزاجا به ترتیب جایگاه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در این هفته نیز تیم پاس قوامین استراحت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار