برگزاری همایش دانش آموزی همیاران مشاور دختر در خراسان رضوی

همایش همیاران مشاور با شرکت 300 نفر از دانش آموزان دختر نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان در سالن تربیت ناحیه 2 مشهد مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۴۵۵۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، همایش همیاران مشاور با شرکت 300 نفر از دانش آموزان دختر نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان در سالن تربیت ناحیه 2 مشهد مقدس برگزار شد.
نظر به اهمیت و ضرورت طراحی و اجرای مطلوب فعالیت های مشاوره ای دانش آموزان ، مبتنی بر مشارکت و آموزش همسالان در جهت مقابله با رفتارهای پرخطر و کسب مهارت های فردی و اجتماعی و همچنین ارتقای سلامت روان دانش آموزان ، اداره مشاوره آموزش و پرورش خراسان رضوی با همکاری اداره ناحیه 2 مشهد اقدام به برگزاری همایش متمرکز همیاران مشاور ویژه دانش آموزان دختر کرد.
در این همایش که با شرکت 300 نفر از دانش آموزان دختر نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان برگزار شد، براتعلی منصوریان معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل، عسکریان رئیس اداره مشاوره ، خانم حافظ سرگروه مشاوره استان، صابری رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 در جمع دانش آموزان حضور و به ایراد سخنرانی پرداختند.
منصوریان در سخنان خود به چهار ربع شخصیتی همیاران مشاور اشاره نموده و اضافه کردند که توسعه روابط فردی و توجه به چهار ربع شخصیتی و دارا بودن دو ویژگی پذیرش و صداقت از ملزومات کار یک همیار مشاور است.
سپس عسکریان در خصوص اهمیت کار همیاران مشاور در آموزشگاه ها مطالبی را ایراد کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار