ارائه آموزش‌های مهارتی به معتادان بهبود یافته در محل کمپ ترک اعتیاد

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تربت جام در جمع مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه ای اظهار کرد: برای نخستین‌بار در سال جاری، دوره‌های آموزش مهارتی به معتادان بهبود یافته در محل کمپ ترک اعتیاد شهرستان توسط مرکز فنی و حرفه‌ای این برگزار شد.

کد مطلب: ۴۵۰۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، جواد اسماعیلی اسکندری در جمع مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه ای اظهار کرد: برای نخستین‌بار در سال جاری، دوره‌های آموزش مهارتی به معتادان بهبود یافته در محل کمپ ترک اعتیاد شهرستان توسط مرکز فنی و حرفه‌ای این برگزار شد.
وی اضافه کرد: تقریبا 45 نفر آموزش‌های فنی و حرفه ای در دو رشته «بتن ساز و بتن ریز» و «بنای سفت کار» را فرا گرفتند که این تعداد به 100 نفر تا پایان سال نیز خواهد رسید.
وی تصریح کرد: در پایان دوره های آموزش مهارتی به مهارت آموختگان موفق گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای بین المللی اعطا می گردد تا بتوانند از مزایای این گواهینامه مانند: استفاده از تسهیلات وام خود اشتغالی نزد صندوق کارآفرینی امید ، کمیته امداد ، بهزیستی، و سایر نهادها دولتی و غیر دولتی بر اساس ضوابط مربوطه و .... بهره مند شوند.
اسماعیلی اسکندری افزود: با هماهنگی و برنامه ریزی های صورت پذیرفته، دوره های آموزشی مهارتهای فنی و حرفه ای در مرکز ترک اعتیاد شهرستان برگزار میگردد، که با ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به مددجویان در کمپ های ترک اعتیاد زمینه توانمند سازی آنها برای ورود به بازار در حوزه های مختلف فراهم میشود.
وی آموزشهای مهارتی را یکی از ارکان اصلی در ایجاد شغل در رشته های مختلف برای افراد بهبود یافته و سوق دادن این افراد جهت ورود به بازار کار و تولید کشور دانست و تصریح کرد : فراهم کردن بستر و شرایط اشتغال یکی از مهم ترین و بزرگترین خدمت آموزش فنی و حرفه ای به خانواده های آسیب دیده اجتماعی است
اسکندری در پایان از همکاری ریاست اداره بهزیستی ،مسئول کمپ ترک اعتیاد و مربی صنعت ساختمان مرکز تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار