مدیر کل آموزش و پرروش استان اردبیل خبرداد:

افزایش 2/2 در صد در تعداد دانش آموزان دوره ابتدایی استان اردبیل

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تعداد دانش آموزان دوره ابتدایی استان اردبیل از 114134 نفر به 116717 نفر رسیده است و این مطلب نشانگر رشد 2/2 درصدی در استان می باشد.

کد مطلب: ۴۴۰۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان اردبیل، صابر سپهری اظهار داشت: تعداد مدارس استان اردبیل نسبت به سال گذشته 2 واحد افزایش یافته و این در حالی است که به جهت سیاست های انقباظی نیروی انسانی 63 کلاس نسبت به سال گذشته در استان کاهش یافته است.

وی اقزود: تعداد دانش آموزان استان در کل سه دوره تحصیلی 2110 نفر افزایش نشان می دهد. وی عنوان کرد: آموزش و پرورش بعنوان یک سازمان یادگیرنده و پویا عمل می کند، یعنی هم یاد می دهد و هم یاد می گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا آموزش و پرورش نسبت به سایر دستگاه های پر قدرت ، پویا، پر طراوت و به عبارت دیگر یک سرو گردن و یک نگاه از همه دستگاه های دیگر بالاتر باشد.

سپهری ادامه داد: برنامه های خوب در آموزش و پرورش باید باعث رساندن معلم به عنوان محور توسعه به اوج عزت و شرافت باشد.

وی عنوان کرد: آموزش و پرورش استان اردبیل ضمن برنامه ریزی مناسب، دقیق و کاربردی با همکاری معلمان، مشارکت اولیاء، تلاش دانش آموزان و با بهره گیری از وحدت، همدلی و خرد جمعی، بستر لازم را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید، فراهم آ ورده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار