همایش تجلیل از پژوهشگران نخبه و برتر شهرستان عجب شیر برگزار شد

همایش تجلیل از پژوهشگران نخبه و برتر عجب شیر همزمان با هفته پژوهش در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۴۳۸۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، ابراهیم طاهری در این همایش گفت: برگزاری این همایش، بهانه ای برای ایجاد جهش علمی در بخش های مختلف و ارج نهادن به تلاش افرادی است که برای رشد و اعتلای ایران اسلامی در عرصه های علمی کار و تلاش می کنند.

فرماندار عجب شیر با اشاره به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب در خصوص توسعه و گسترش فعالیت های علمی و پژوهشی، افزود: توجه به فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی نقش موثری در موفقیت های بزرگ و چشمگیر ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی دارد.

وی، با اشاره به ضرورت تجاری سازی دستاوردهای علمی و تحقیقاتی در این شهرستان، یادآور شد: باید زمینه فروش محصولات تولیدی شرکت های دانش بنیان بیش از پیش در جامعه فراهم شود.

فرماندار عجب شیر، اظهار کرد: ایران اسلامی اکنون در سایه تلاش اندیشمندان و متخصصان جوان کشور به یکی از کشورهای برتر و پیشرفته در زمینه فناوری های نوین علمی در جهان و منطقه تبدیل شده است.

طاهری، با اشاره به ظرفیت ها و استعدادهای علمی موجود در این شهرستان ادامه داد: باید با انجام تحقیقات و پژوهش های علمی و کاربردی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و گردشگری و تدوین برنامه های علمی و کاربردی، بستر مناسب برای رشد و توسعه این شهرستان را فراهم کنیم.

در این مراسم از 21 پژوهشگر برتر شهرستان عجب شیر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار