معاون امور عمرانی استاندار اردبیل:

مناسب‌سازی آب‌های گرم استان اردبیل به جد پیگیری می شود

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: مناسب‌سازی آب‌های گرم استان به جد پیگیری می شود.

کد مطلب: ۴۳۳۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان اردبیل ، علی آذرنژاد در جلسه ستاد پیگیری مناسب‌سازی اماکن عمومی استان اردبیل با بیان اینکه مناسب‌سازی آب‌های گرم استان به جد پیگیری می شود، گفت: مناسب‌سازی آب‌های گرم استان برای استفاده معلولین باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: باید حضور معلولان و جانبازان در آب‌های گرم سرعین مورد توجه قرار گیرد و زمینه حضور آنها با مناسب‌سازی تسهیل شود.

آذرنژاد با بیان اینکه ساختمان‌های اداری استان نیز باید بصورت مداوم مورد ارزیابی قرار گیرند، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باید در ساخت و سازهای جدید خود نسبت به رعایت مناسب سازی اقدام کنند.

بهزاد ستاری مدیرکل بهزیستی استان اردبیل نیز از همکاری مطلوب برخی دستگاه‌های اجرایی همکاری در بحث مناسب‌سازی خبر داد و گفت: برخی از اماکن مورد درخواست معلولان برای مناسب‌سازی ازجمله سالن فدک مناسب‌سازی می شود.

وی خواستار انتقال دفاتر پلیس +10 از طبقات دوم ساختمان‌ها به طبقه همکف شد و افزود: دستگاه‌های اجرایی نیز موظف‌اند تا پایان دی‌ماه وضعیت مناسب‌سازی ساختمان‌های تابعه خود در استان را به دبیرخانه مناسب‌سازی گزارش دهند.

رجب شمس معاون فنی و عمرانی شهرداری اردبیل نیز با بیان اینکه بمنظور تسهیل در تردد روشندلان هزار و 520 مترمربع پازل چینی در سطح شهر اردبیل انجام شده است، گفت: 140 عدد پل فلزی ویژه معلولان ویلچری و دو هزار و 860 مترمربع نیز رمپ در سطح شهر اجرا شده است.

وی از نصب 30 تابلوی پارک خودرو ویژه معلولان خبر داد و افزود: سرویس‌های بهداشتی در چهار خیابان سطح شهر نیز مناسب‌سازی شده‌اند.

شمس تاکید کرد: از این به بعد در ساخت و سازهای جدید تمامی اصول مناسب‌سازی رعایت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار