برگزاری جلسه شورای سیاست گذاری جوانان آموزش و پرورش خراسان رضوی

شورای سیاستگذاری جوانان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با حضور مشاور جوان مدیرکل و رابطان معاونین مدیرکل در این شورا برگزار شد

کد مطلب: ۴۲۷۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی؛ داریوش پایسته در ابتدای این جلسه ضمن اشاره به اهمیت نخبه گرایی و توجه به جوانان در آموزش و پرورش گفت: ورود جوانان به حوزه های مختلف باعث تحولات مثبت بسیاری شده است.
مشاور جوان مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی حضور جوانان در عرصه های مختلف را ضامن نشاط و پویایی دانسته و نسبت به استفاده از ظرفیت های ارزشمند معلمان جوان در حوزه های ستادی آموزش و پرورش تاکید کرد.
در ادامه رئیس اداره مراقبت ها و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به چالش های موجود در راه انتصاب جوانان در پست های ستادی، خواستار تسهیل ورود جوانان نخبه به عرصه های ستادی و مدیریتی آموزش و پرورش استان شد.
سعید صالح یکی از راه های شناساندن ظرفیت های جوانان به مسئولین را معرفی آنان در فضای های مجازی و حقیقی دانسته و گفت: باید مقدماتی فراهم شود تا نسبت به توفیقات و نیز توانمندی های معلمان جوان اطلاع رسانی کامل صورت گیرد.
مشاور سابق جوان مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خواستار تشکیل جلسات منظم جوانان نخبه در آموزش و پرورش استان شد.
در ادامه رابطان معاونین مدیرکل در شورای سیاستگذاری جوانان اداره کل که از جوانان شاغل در اداره کل هستند به اظهار نظر درباره دستور کار جلسه پرداختند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار