چتر تشکیلات دانش آموزی در مدارس استثنائی فارس گسترانده شد؛

تشکل پیش آهنگ پیشتاز فارس در مدرسه استثنائی باغچه بان شیراز

برای اولین بار در کشور تشکل دانش آموزی پیش آهنگ پیشتاز در یک مدرسه استثنائی در شیراز عضوگیری کرد.

کد مطلب: ۴۲۶۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از فارس، صبح امروز با حضور رییس سازمان دانش آموزی فارس، رییس آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز، رییس آموزش و پرورش استثنایی استان و تعدادی از مسئولان ، فعالیت تشکل دانش آموزی پیش آهنگ پیشتاز در مدرسه استثنائی باغچه بان آغاز شد.
مهندس محسن کلاری در افتتاحیه این مراسم ضمن ابراز خرسندی از اضافه شدن این مدرسه به تشکل پیش آهنگ پیشتاز گفت: تشکل های دانش آموزی فرصت بی نظیری در راستای شناسایی و شکوفایی استعداد های دانش آموزان هستند که باید از این پتانسیل به خوبی بهر برد.
رییس سازمان دانش آموزی فارس با بیان اینکه تشکل های دانش آموزی منجر به شادی، نشاط و پویایی در مدارس می شوند، اظهار داشت: این جای خرسندی است که برای اولین بار در کشور یک مدرسه استثنایی به جمع مدارس پیش آهنگ پیشتاز پیوسته است.
وی با اعلام حمایت از اجرای طرح عضوگیری تشکل های دانش آموزی در مدارس استثنائی اعلام کرد: یکی از شاخص های مهم تربیت، تربیت اجتماعی است و دانش آموز در طول تحصیل خود باید به ابعاد اجتماعی بپردازد.
مهندس کلاری عنوان کرد: بدون تردید تربیت اجتماعی دانش آموزان در برهه های مختلف از زندگی یاری می دهد.
وی فلسفه وجودی و ماموریت اصلی سازمان دانش آموزی را تربیت اجتماعی دانش آموزان دانست و افزود: ما باید دانش آموزان را برای ورود به جامعه آماده کنیم.
رییس سازمان دانش آموزی فارس بیان داشت: سرمایه اجتماعی مهم ترین بخش از سرمایه هایی است که یک جامعه دارد و کار سازمان دانش آموزی با توجه به ارتباطاتی که در زمینه فعالیت های تشکیلاتی به وجود می آورد تولید سرمایه اجتماعی با بهره گیری از ظرفیت بی نظیر دانش آموزان است.

در پایان رییس سازمان دانش آموزی فارس از مدیر آموزشگاه و مجموعه معلمان این آموزشگاه قدردانی کرد، این آموزشگاه دارای 37 دانش آموز ناشنواست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار