مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران مطرح کرد

رسیدگی به تخلفات مدارس غیر انتفاعی

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: : براساس قانون، تعزیرات حکومتی صلاحیت رسیدگی به تخلفات مدارس غیر انتفاعی را دارد.

کد مطلب: ۴۲۳۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، مهدی عباسی یکی از دغدغه های مهم شهروندان در فصل تحصیل شهریه های نا متعارف مدارس غیر انتفاعی اعلام کرد و اظهار داشت: تعدادی از این مدارس خودسرانه اقدام به افزایش شهریه مبادرت می نمایند.

وی افزود: نظارت و کنترل بر امور اقتصادی و فعالیت های صنوف و غیر صنوف و هماهنگی مراجع قیمت گذاری و توزیع کالا و برخورد با متخلفین صنفی و غیر صنفی اعم از دولتی و غیر دولتی از وظایف ذاتی تعزیرات حکومتی می باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران اذعان نمود : بر اساس ماده 2 قانون تعزیرات حکومتی مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی و صدور حکم تخلفات است و یکی از آن تخلفات گرانفروشی و اخذ نرخ مازاد بر تعرفه تعیین شده از سوی مراجع رسمی می باشد.

این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد: بر اساس مطالب معنونه تعزیرات حکومتی صلاحیت رسیدگی به تخلفات مدارس غیر انتقاعی را براساس قانون دارا می باشد و اخذ شهر یه های نا متعارف و مازاد بر تعرفه اعلامی تخلف محسوب شده و قابل رسیدگی می باشد و در صورت دریافت گزارشات مردمی یا مراجع ذی صلاح با متخلفین این بخش قاطعانه برخورد می کندو مجازات های احصاء شده در قانون را بعد احراز شدن تخلف منتسبه اعمال خواهدکرد.

عباسی از آمادگی کامل تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: در جهت رفاه حال شهروندان و حمایت از آنها اداره کل تعزیرات حکومتی و ادارات تابعه از آمادگی لازم در جهت برخورد با مدارس غیر انتقاعی متخلف برخوردار بوده و از تمامی شهروندان تقاضامندیم تخلفات این صنف را به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا به سامانه 124گزارش تا در اسرع وقت پیگیری ومورد رسیدگی و مداقه نظر قرار گیرد تا متخلفین از حاشیه امنی برخوردار نباشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار