مدیرکل بهزیستی استان مرکزی تاکید کرد:

تعامل بهزیستی با همه دستگاه ها در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بر تعامل بهزیستی با همه دستگاه ها در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف تاکید کرد.

کد مطلب: ۴۲۱۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان مرکزی، بهروز رفیعی در دیدار با فرماندار شهرستان کمیجان، ضمن تشریح فعالیت های بهزیستی در استان در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اعتیاد و فعالیت تخصصی محول شده به بهزیستی خواستار همکاری فرماندار شهرستان در اجرای هر چه بهتر فعالیت های تخصصی این اداره کل شد.

وی انجام یکسری امور برای خدمت به جامعه هدف بهزیستی از جمله معلولین را منوط به همکاری تمام دستگاه ها دانست و بیان کرد: تعامل همه نهادها و همکاری های لازم، جامعه هدف بهزیستی را در راستای خدمات رسانی بهتر در امور تخصصی و حمایتی و حضور معلولین در جامعه همراهی خواهد کرد.

مدیرکل بهزیستی استان ادامه داد: سازمان بهزیستی با نگاهی خاص به جامعه هدف خود تلاش دارد تا با توانمند نمودن مددجویان، زمینه های فعالیت عادی در اجتماع را برای آنان فراهم کند.

رفیعی اضافه کرد: ما وظیفه داریم با حداکثر تلاش جمعی و هماهنگی با سایر دستگاه ها شرایط مناسبی را فراهم سازیم و لازم است تا سایر دستگاه ها در زمینه بهتر شدن ارتقا شرایط زندگی مددجویان با بهزیستی تعامل و همکاری داشته باشند.

وی ابراز داشت: فعالیت های بهزیستی فعالیت های سنگینی است و حمایت هایی که از سوی دولت صورت می گیرد باید بیشتر شود و بهزیستی یک نهاد مسئولیت پذیر و بزرگ می باشد و افراد بیشماری از خدمات بهزیستی بهره مند می باشند.

فرماندار شهرستان کمیجان نیز گفت: بهزیستی تاکنون فعالیت های خوبی در سطح استان داشته و در بحث پیشگیری و مبارزه با اعتیاد تمام تلاش خود را انجام داده؛ چراکه بروز این آسیب در خانواده زمینه ساز بسیاری از خلاها و کمبودها در فرزندان خانواده و در نتیجه گرایش آنها به سمت مواد مخدر و آسیب های بیشتر خواهد بود و بهزیستی به عنوان نهاد حمایتی افراد آسیب پذیر جامعه، نقش موثری را در کاهش معضلات اجتماعی و فرهنگی می تواند ایفا کند.

غلامرضا میوه با بیان اینکه مراکز مردم نهاد با مدیریت بهزیستی عملکرد خوبی دارند افزود: بهزیستی در جهت مشارکت عمومی و در خصوص تشویق و ترغیب مردم و افراد علاقه‌مند در فعالیت های مربوط به بهزیستی و استفاده از نیروهای خود‌یاری مردمی، اقدامات خوبی داشته است.

وی حضور پررنگ رییس جمهوری در جمع جامعه هدف بهزیستی را بیانگر توجه دولت به این موضوع دانست و ادامه داد: دولت تدبیر و امید در پی توجه به این قشر و رصد مشکلات آنان بوده و در این قبال وظیفه ما مسئولین بسیار سنگین تر است.

فرماندار کمیجان در ادامه خواستار اهتمام مسئولان بهزیستی به برنامه ریزی فعالیت ها متناسب با وضعیت بومی، فرهنگی و منطقه ای شهرستان شد و در خصوص هر گونه همراهی و حمایت از طرح ها، برنامه ها و فعالیت های بهزیستی در شهرستان قول مساعد داد.

میوه اظهار داشت: جامعه ای پیشرفته است که بتواند توانمندی های خود را آشکار کند و نیاز است با مشارکت همه مردم و بخش های خصوصی و دولتی زیر ساخت های لازم برای توانمندسازی جامعه هدف مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار