بهارلو: شوفاژ گرما بخش مدارس شهرستان های استان تهران است

محسن بهارلو معاون پشیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از تجهیز 95 درصد مدارس شهرستان های استان تهران به سیستم گرمایش شوفاژ خبر داد.

کد مطلب: ۴۱۹۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، محسن بهارلو گفت: 5 درصد کلاس های درس شهرستان های استان تهران با سیستم گرمایش گازسوز و مابقی با سیستم گرمایش شوفاژ گرم می شوند.

وی ادامه داد: تعمیر و نگهداری به همراه بازبینی های دره ای تخصصی از موتورخانه ها و وسایل گرمایشی مدارس در دستور کار قرار گرفته است که با جدیت به دنبال اجرای دقیق آن هستیم.
وی با توجه به اعلام سازمان هواشناسی کشور در مواجه با پدیده طبیعی النینو، اظهار داشت: به دلیل برودت ناگهانی هوا و پیش بینی سرمای ماه های آتی، تمهیداتی در خصوص پیشگیری از یخ زدگی و ترکیدگی تأسیسات مدارس اندیشیده شده است.
معاون پشیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اضافه کرد: کلیه ی کپسول های اطفای حریق مدارس در حال بازبینی و شارژ شدن است.
بهارلو ضمن تقدیر از عملکرد مدیران مدارس در خصوص رعایت استانداردهای تأسیسات گرمایشی گفت: آرامش فیزیکی و دیداری دانش آموز باعث تسهیل در امر آموزش می شود.
شهرستان های استان تهران، در سال تحصیلی گذشته 94-1393 با بخاری های نفتی برای همیشه خداحافظی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار