فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد:

كشف محموله های 6 میلیارد ریالی كالای قاچاق در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از كشف چهار محموله كالای قاچاق به ارزش 6 میلیارد و 700 میلیون ریال در این استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۴۱۷۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از فارس ،سردار "احمدعلی گودرزی" در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق كالا، ماموران پلیس آگاهی استان فارس سه دستگاه خودرو تریلر كه كالای خارجی را بنادر استان "بوشهر" بارگیری و به مقصد شیراز در حركت بودند شناسایی و برای توقیف خودروها وارد عمل شدند.
وی ادامه داد: ماموران با استقرار در طول مسیر تردد این تریلر ها، آنها را متوقف و در بازرسی از خودروها مقدار 68 تن برنج خارجی فاقد مدارك گمركی به ارزش 3 میلیارد و 400 میلیون ریال كشف كردند.
فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در اقدام دیگری این ماموران یك قاچاقچی كالارا كه در امر كالای قاچاق از نوع سم و كود شیمیایی به صورت عمده در شیراز فعالیت داشت شناسایی و از انبار وی واقع در یكی از خیابان های مركزی شیراز تعداد ۱۷۵ دستگاه سم پاشی، مقدار 2 تن و ۱۶ كیلو گرم انواع كودشیمایی و تعداد ۴۸۰ پاكت بذر گوجه فرنگی به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 500 میلیون ریال كشف كردند.
سردار "كودرزی" در ادامه از کشف یك محموله كالای قاچاق در محور "فیروزآباد" به سمت "شیراز" خبر داد و گفت: این محموله كالای قاچاق از نوع سیر بدون هرگونه مدرك مثبته گمركی بود كه از بنادر استان بوشهر به مقصد شیراز با یك دستگاه خودرو كامیون ده چرخ fm۹ بارگیری شده بود و ارزش آن 500 میلیون ریال برآورد شده است.
وی اضافه كرد: در شهرستان کازرون نیز ماموران یک دستگاه خودرو پراید حامل انواع کالاهای قاچاق حامل انواع نوشیدنی،‌قوطی چای و قهوه را متوقف كه ارزش این كالای 300 میلیون ریال برآورد شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار