نمایشگاه عکس کربلا در آیینه تاریخ در نهاوند برپا شد

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند گفت: همزمان با ماه محرم نمایشگاه عکس کربلا در آئینه تاریخ از سوی کانون بسیج هنرمندان در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره ارشاد اسلامی نهاوند برپا شد.

کد مطلب: ۴۱۵۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان همدان، امیر بحیرایی گفت: نمایشگاه عکس کربلابه همت کانون بسیج هنرمندان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برپا شده و تا پایان محرم در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) پذیرای بازدید عموم است.
وی اظهار کرد: این نمایشگاه، جزء نمایشگاههای عکس منحصر به فرد بوده و 120 قطعه عکس به نمایش درآمده در آن مربوط به چهار مقطع زمانی مختلف است.
بحیرایی تصریح کرد: این نمایشگاه شامل عکس های قدیمی حرم امام حسین(ع)، حرم حضرت ابوالفضل(ع)، جنایات صدام در حمله به کربلا و تجاوز و ویرانی حرم امام حسین(ع) و حرم حضرت ابوالفضل(ع) و همینطور عکس هایی از بازسازی این دو حرم شریف پس از جنایات صدام و از لحظات عزاداری تاریخی و ماندگار در کربلا و اطراف حرم است.
مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند در ادامه افزود: در این نمایشگاه چندین عکس زیبا از نمای هوایی شهر کربلا و بین الحرمین هم به نمایش گذاشته شده است.
وی خاطرنشان کرد: این کانون با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در سطح شهرستان و حمایت از آثار محتوایی و فاخر دینی و اسلامی در تلاش است در راستای تبیین اهداف قیام امام حسین (ع) که همان امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه است قدم بردارد .
وی برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان نهاوند، تولید فیلم مستند ' تولد تا شهادت ' اززندگی نامه شهید عبد الرضا سوری خاطره نویس دفاع مقدس و تولید نمایش تئاتر با موضوع معضلات اجتماعی و فرهنگی و اجرای خیابانی در سطح شهر و روستاهای شهرستان را از برنامه های پیش بینی شده این کانون عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار