تجلیل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از معلم فداکار بستکی

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از معلم فداکار بستکی که علی رغم شکستگی دست و پا در کلاس درس شکرت کرده بود، تجلیل کرد.

کد مطلب: ۴۰۹۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس وزارت آموزش و پرورش پانا، علی کرمپور، با حضور در منزل شخصی معلم فداکار باقر ابراهیمی دبیر ریاضی شهرستان بستک، ضمن تجلیل از وی، اظهار کرد: در قداست شغل معلمی همین بس که در ردیف کار انبیاء توصیف شده چرا که همه اولیای صالح خدا در نقش معلم به روشنگری و ترویج ارزشهای الهی پرداخته اند.

وی افزود: معلمان بهترین الگو و در شمار معتمدترین افراد جامعه هستند که این ارزش یک سرمایه بزرگ برای تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت است.
مدیرکل آموزش و پرورش گفت: فداکاری ارزشمند این دبیرعزیز نشان می دهد آنچه غایت کارمعلمی است تلاش بی حد و حصر برای ترویج و توسعه علم است که نمونه آن را شاهد هستیم بطوریکه این معلم عزیز در شرایط سخت جسمانی حضور در کلاس را به استراحت در منزل ترجیح داده است.
وی گفت: این اقدام نماد ایثار و از خودگذشتگی است چرا که با عمل خود دانش آموزان را به نیکی و ایمان دعوت می کند و این کار در سرشت و فطرت دانش آموزان نهادینه خواهد شد.
کرمپور با بیان اینکه کار این دبیر الگویی است برای دانش آموزان و همکاران فرهنگی است، اضافه کرد: چنین معلمی برای اینکه روح آگاهی و توانایی دانش آموزان را تقویت کند بدلیل مشکلات جسمی خود باز در کلاس درس حاضر شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در ادامه از زحمات و تلاش باقر ابراهیمی دبیر ریاضی شهرستان بستک با اهداء لوح سپاس تقدیرکرد.
باقر ابراهیمی دبیر ریاضی شهرستان بستک با 28سال سابقه تدریس در درس ریاضی به دلیل حادثه ای از ناحیه هر دو پاهای خود دچار شکستگی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار