برگزاری اولین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز

خبرگزاری پانا: اولین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز برگزار شد.

کد مطلب: ۴۰۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این جلسه حشمت الهج زمردیان به عنوان نایب رئیس و علی نقی مصلح شیرازی به عنوان خزانه دار انتخاب و انتخاب مدیرعامل به جلسه آینده موکول شد.


رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز ضمن حضور در این جلسه در سخنانی با بیان اینکه اعضای این مجمع باید به تمامی مسائل با دید کلان نگاه کنند، گفت: حوزه عملکرد مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز نامحدود است.


علیرضا پاک فطرت خاطرنشان کرد: شیراز با داشتن پیشینه روشن و منحصر بفرد در تمامی زمینه های مذهبی و فرهنگی باید بتواند نقش کلیدی در ارتقای فرهنگ جامعه بزرگ ایران و معرفی آن به تمامی جهان داشته باشد.


وی بیان داشت: اکنون که با حمایت خیرین بویژه آیت الله سید علی اصغر دستغیب شاهد ریشه دوانیدن این مجمع از سومین حرم اهل بیت (ع) هستیم قطعا می توانیم این مجمع نوپا که از برکت حضور فعال و همیشگی خیرین در عرصه های مهمی همچون تأمین سلامت و ساخت مدرسه و مسجد این شهر و دیار پشتوانه تجربی گرانبهایی دارد را به درختی پر بار تبدیل کنیم.


پاک فطرت با اشاره به انتخاب مدیرعامل مجمع نیز گفت: شخصی باید مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز باشد که بتواند اعتماد تمامی خیران را برای حضور در عرصه خدمت به ملت مسلمان ایران و بویژه فارس و شیراز جلب کند.


رئیس هیئت مدیره مجمع با اشاره به نقش کلیدی اعضای هیئت مدیره در ارائه خط مشی به مدیرعامل اظهار داشت: باید شخصی انتخاب شود که خوش فکر، نخبه، توانمند و خوشنام باشد.


پاک فطرت ارتقای فرهنگ اصیل ایرانی، اسلامی و آنچه مورد تأیید آموزه های شیعی است را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: هرکس می تواند با مراجعه به اعضای هیئت مدیره این مجمع به اندازه توان خود در ارتقای فرهنگ جامعه سهیم باشد.


شهردار شیراز نگرش این مجمع را به خدمت گرفتن فرهنگ در ساخت و ساز و به خدمت گرفتن ساخت و ساز در فرهنگ عنوان و افزود: باید شیراز را به عنوان سومین حرم اهلبیت و پایتخت فرهنگ و ادب و تمدن ایران اسلامی به الگویی مناسب برای کشور تبدیل کرد.


وی ادامه داد: ساخت و ساز هایی که با این ایده و فکر صورت می گیرد باید جامع و جاذب برای تمامی گروه های سنی بویژه جوانان و نوجوانان باشد تا مردم بتوانند تمامی خواسته های خود را در چارچوب های تعیین شده و تأکید شده در نظام مقدس اسلام برآورده کنند.


پاک فطرت شرط اساسی دستیابی به این اهداف بلند را دلسوزی نسبت به آنچه بصورت سخت افزاری و نرم افزاری تولید می شود دانست و خاطرنشان ساخت: با داشتن ایده های عمیق قطعا ساخت و سازها به سمت و سوی کمال و ایجاد شرایط مناسب در ایران اسلامی پیش خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار