کمیته ارتقا و بهره وری سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان برگزار شد

خبرگزاری پانا: شامگاه گذشته سومین جلسه کمیته ارتقا و بهره وری سازمان دانش آموزی استان با حضور تمامی اعضا در دفتر معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برگزار شد.

کد مطلب: ۳۹۵۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، رضا بامری مدیر سازمان دانش آموزی استان ضمن تشکر و خیر مقدم، گزارش مختصری از فعالیت های انجام شده سازمان دانش آموزی استان در نیمه نخست سال از جمله: پوشاک مدارس، عکاسی، حمل و نقل و سرویس دانش آموزی و ... ارائه نمود.

وی خواستار راهنمایی و حمایت بیشتر از سازمان دانش آموزی در خصوص چگونه فعال سازی تعاونی های مدارس شد.

سعید فخررحیمی رییس گروه انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان هم اظهار داشت: برای انجام اینگونه اقدامات باید از شورای انجمن مدرسه مجوز گرفته شود.

وی افزود: هدف اصلی ما جلوگیری از سوء تغذیه دانش آموزان است و در این رابطه پیشنهاد می گردد با تایید شورای انجمن اولیا و مربیان با شرکت های تهیه غذای سرد سالم قرارداد مشارکتی بسته شود.

حبیب تراقویی نماینده حراست اداره کل آموزش و پرورش در سازمان دانش آموزی استان نیز گفت: با شعار هر مدرسه یک پایگاه سالم باید برنامه ریزی کنیم و بصورت محوری در استان مراسم افتتاحیه داشته باشیم.

در ادامه یعقوب علیدادی رئیس اداره حقوقی اداره کل آموزش و پرورش گفت: با توجه به مجوزهای اخذ شده خلاء قانونی نداریم و نظارت باید با آموزش و پرورش باشد و در صورت تخلف برخورد صورت گیرد.

محمدعلی عسگری معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: ابتدا باید با دادن فراخوان در این زمینه سرمایه گذار پیدا کنید و از شرکت هایی که توانایی تهیه و پخش و توزیع مواد غذایی سالم را دارند دعوت کنید.

وی افزود: در مرحله بعد باید به بحث فرآیند مالی و نحوه تخصیص آن بپردازید و سپس با مشارکت اداره بهداشت مکان این کار در مدارس بهسازی شود.

سعیده سرگلزایی مقدم معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز ضمن تشکر از حمایت و حضور همه اعضا گفت: در سازمان دانش آموزی استان برنامه های خوبی صورت گرفته و تحولات بسیاری در این یکساله اخیر موجب شده که شخص وزیر و معاون ایشان از فعالیت های سازمان و استان سیستان و بلوچستان بصورت کتبی تقدیر و تشکر کنند که این باعث شادی و دلگرمی همه ماست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار