انتقام جوکوویچ از واورینکا در نیمه‌نهایی تنیس سین‌سیناتی

خبرگزاری پانا: نواک جوکوویچ با شکست دادن واورینکا به نیمه نهایی تنیس سین‌سیناتی راه یابد.

کد مطلب: ۳۸۷۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به‌ گزارش ‌خرگزاری پانا، در ر‌قا‌بت‌های یک چهارم نهایی مسابقات تنیس سین‌سیناتی نواک جوکوویچ با شکست دادن استانیسلاس واورینکا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. مسابقه واورینکا و جوکوویچ 63 دقیقه به طول انجامید و در نهایت مرد شماره یک تنیس جهان توانست تنیسور شماره پنج دنیا را با نتیجه‌ دو بر صفر شکست دهد. دو ست این مسابقه با نتایج 6 - یک و 6 - 4 به پایان رسید.

واورینکا و جوکوویچ آخرین بار در تنیس آزاد فرانسه با یکدیگر روبه‌رو شده بودند که در آن مسابقه واورینکا توانسته بود جوکوویچ را شکست دهد.

جوکوویچ تاکنون در تمامی مسابقات مستر ATP به جز سین‌سیناتی قهرمان شده است. "نوله" در بازی مقابل واورینکا از ناحیه آرنج دچار آسیب‌دیدگی‌ بود که باعث شد در سرویس زدن به مشکل بر بخورد. او درباره بازی خود مقابل واورینکا گفت: بهترین عملکردم را در هفته‌ گذشته به نمایش گذاشتم. در زمان مناسبی با بزرگ‌ترین رقیب خودم روبه‌رو شدم. به او در فینال بازی‌های آزاد فرانسه باخته بودم. خودم را سخت برای این مسابقه آماده کرده بودم تا پیروز شوم. خوب سرویس زدم. او در بهترین شرایط خود نبود و احساس کردم آنچه را نیاز است، انجام می‌دهم.

واورینکا نیز درباره بازی خود مقابل جوکوویچ گفت: فکر می‌کنم کمی از نظر ذهنی در بهترین شرایط خودم نیستم. به طور کلی از بازی‌ها راضی هستم. می‌دانم که کجا قرار دارم. من انرژی مثبتی از این بازی‌ها با خود می‌برم. با این که در بهترین شرایط خودم نبودم دو بازی سخت را بردم و جنگیدم.

جوکوویچ در نیمه نهایی با آلکساندر دلگوپولف روبه‌رو خواهد شد.

روجر فدرر و اندی ماری نیز توانسته‌اند به دور نیمه‌نهایی راه یابند. این دو تنیس باز در دور نیمه نهایی با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد. در چهار مسابقه آخر ماری و فدرر، فدرر پیروز میدان بوده است. یکی از این مسابقات، نیمه نهایی ویمبلدون امسال بود. فدرر درباره این مسابقات گفت: در حال‌ حاضر باید صادقانه بگویم که مساله برای من بازی‌های اوپن آمریکا نیست که دفاع از عنوان قهرمانی‌ام است.

در ر‌قا‌بت‌های زنان نیز سرنا ویلیامز توانست با شکست دادن آنا ایوانوویچ به نیمه نهایی راه یابد. او دراین‌باره گفت: برایم این مسابقه طوری بد بود که انگار شرایط خوبی نداشتم و خوب پیش نمی‌رفتم اما ناگهان سرنا در من بیدار شد. به مسابقه بازگشتم و پیروز شدم. معمولا چنین شرایطی برای من پیش نمی‌آید که ناگهان به خودم بگویم من این کار را انجام می‌دهم اما امروز داشتم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار