کسب رتبه ی اول آموزش و پرورش همدان در پوشش مجلات رشد کشور

خبرگزای پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان، گفت: آموزش و پرورش این استان رتبه ی اول کشور را در حوزه ی پوشش مطالعه ی مجلات عمومی و تخصصی رشد در بین دانش آموزان ابتدایی و متوسطه کسب کرد.

کد مطلب: ۳۸۶۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، عبدالرضا فولادوند گفت: یکی از راه های سنجش پیشرفت جوامع، میزان مطالعه و عادت به کتاب خوانی در بین افراد جامعه است و مدرسه در ایجاد این عادت مطلوب در بین دانش آموزان نقش تعیین کننده ای دارد.
فولادوند بیان کرد: وجود کتابخانه های آموزشگاهی نقش قابل توجهی به شکل گیری عادت به مطالعه و ارتقای فرهنگ کتاب خوانی در بین دانش آموزان دارد، به ویژه اگر کتابدار و یا معلم علاقه مند، کتاب های مناسب با شرایط سنی به اولیا و دانش آموزان معرفی کند.
وی یادآور شد: آموزش و پرورش استان همدان با ترویج فرهنگ استفاده از مجلات رشد در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ گام موثری درارتقای کتاب و کتاب خوانی در بین دانش آموزان بر داشته است.
رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش از مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان به دلیل کسب رتبه نخست کشور در حوزه پوشش مطالعه مجلات عمومی و تخصصی رشد در بین دانش آموزان ابتدایی و متوسطه سال تحصیلی 94-93 تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار