نشست فصلی کارشناسان سوادآموزی شهرستان و مناطق استان یزدبرگزارشد

خبرگزاری پانا: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد:از دستگاه ها و افراد برتر در امر سوادآموزی تجلیل می گردد.

کد مطلب: ۳۸۱۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، "مرات امین الرعایا"در نشست فصلی کارشناسان سوادآموزی شهرستان و مناطق استان اظهار داشت : از دستگا ه های برتر در امر سوادآموزی تجلیل می گردد.

وی با اشاره به پایان یافتن طرح باسوادی اولیاء بی سواد در شهریور ماه امسال گفت : با توجه به اینکه این طرح ، از طرح های پیشنهادی استان می باشد که در سطح کشور در حال اجرا می باشد باید تلاش شود تا اولین استانی باشیم که جشن باسوادی تمام اولیاء را می گیرد. امین الرعایا همچنین از ابلاغ دستور العمل ارزیابی از دستگاه ها و افراد در امر سوادآموزی خبر داد و گفت : در پایان سال 94 از فعالیت های سوادآموزی در سطح دستگاه ها و افراد ارزیابی می گردد و برترین ها مورد تقدیر قرار خواهند گرفت .

در این نشست میر قانعی مسول بسیج سازندگی سپاه الغدیر نیز با بیان عملکرد این نهاد در فعالیت های سوادآموزی پرداخت و گفت : مهمترین هدف بسیج سازندگی فقر زدایی و محرومیت زدایی می باشد و سوادآموزی هم خدمت به قشر ضعیف جامعه است در دستور کارمان می باشد و در این امر مقدس تلاش خواهیم کرد و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

در این جلسه کارشناسان شهرستان ومناطق به بیان فعالیت های انجام شده در جذب و آموزش بی سوادان پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار