سرپرست اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان آق‌قلا :

بازسازی پل تاریخی آق قلا با اعتباری بالغ بر 1500 میلیون ریال آغازگردید

خبرگزاری پانا:حضاری نوی،سرپرست اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان آق‌قلا :بازسازی پل تاریخی آق قلا با اعتباری بالغ بر 1500 میلیون ریال آغاز گردید.

کد مطلب: ۳۸۱۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،حصارنوی سرپرست اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان آق‌قلا گفت: این پل باستانی باهدف ارتباط دو قسمت شهر بر روی گرگان رود در دوران صفویه ساخته‌شده است

وی افزود : در سال 1391 به دلیل طغیان گرگان رود به پایه‌های این پل خساراتی وارد شد. پروژه امسال نیز در راستای ساماندهی وضع کنونی است که برای جلوگیری از رانش و آسیب‌های جوی ، دیوارک‌هایی در حال تعبیه است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان آق‌قلا با اشاره به کافی نبودن بودجه تخصیص داده‌شده برای مرمت پل گفت : بازسازی پل تاریخی آق قلا با اعتباری بالغ بر 1500 میلیون ریال آغاز گردید که امیدواریم در سال‌های آینده این اعتبار افزایش یابد. به دلیل گستردگی کار این پروژه نیازمند تخصیص اعتبار در سال‌های آتی نیز خواهد بود.

حصارنوی با ابراز امیدواری برای بهره‌برداری از پل باستانی آق‌قلا گفت: امیدواریم این سازه که افتخاری برای شهرستان آق‌قلا و حتی در سطح استان و کشور است در سال 95 به بهره‌برداری برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار