گردهمایی مدیران منطقه ی سردرود با محوریت پروژه ی مهر

خبرگزاری پانا: دومین گردهمایی مدیران منطقه با محوریت پروژه ی مهر برگزار شد.

کد مطلب: ۳۷۴۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این گردهمایی محمدی، رییس اداره ی فنی و حرفه ای و کار و دانش آموزش و پرورش استان گفت: پروژهشی مهر یک فرایند مدیریتی در انجام به موقع فعالیت ها و در موعد مقرر است.

مسوول دبیرخانه ی پروژه ی مهر استان با تاکید بر اهمیت پروژه ی مهر، یادآور شد: تهیه تقویم زمانبندی و اولویت بندی کاری جهت آماده سازی مدارس از ابتکارات اداره کل استان در جهت کیفیت بخشی و انجام دقیق و با برنامه ریزی فعالیت های پروژه مهر به شمار می رود.
وی گفت: در پروژه مهر ۹۴ عملکرد مدارس بر اساس شاخص های بیست گانه بسیار با اهمیت است و نظارت و توجه به آن مورد تاکید می باشد.
دهقانی، رییس آموزش و پرورش سردرود نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در سطح منطقه، گفت: به لطف خدا و با رایزنی های متعدد با خیّرین مدرسه ساز، در روستاهای ویر، تپه دیبی و قلعه جوق ساخت مدارس خیری تا قبل از شروع شهریور ماه به پایان می رسد و ابتدای مهر، دانش آموزان در مدارس تازه ساز و با فضای آموزشی کافی و مناسب شروع به تحصیل خواهند کرد.
وی همچنین گفت: در راستای اقدامات پروژه ی مهر 21 مدرسه رنگ آمیزی و دیوارسازی شده و تعداد قابل توجهی از مدارس منطقه شوفاژکشی و گازکشی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار