معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسانرضوی:
تقویت تشکلهای دانشآموزی، فرصتی برای رشد فعالیتهای اجتماعی و تربیتی است
فیروزه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسانرضوی در نخستین گردهمایی پروژه مهر مدارس شهرستان فیروزه گفت تقویت تشکلهای دانشآموزی فرصتی برای رشد فعالیتهای اجتماعی و تربیتی دانشآموزان است.
علی مهدوی خواه با حضور در گردهمایی پروژه مهر مدیران مدارس شهرستان فیروزه فعالیت های پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش را تبیین کرد و افزود: امسال همه فعالیتهای تربیتی در مدارس کشور نظارت و ارزیابی می شود.
وی گفت: در اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی مدارس، کار و فعالیت نباید به دانش آموزان تحمیل شود، بلکه بایستی کار را از دانش آموز در کف مدرسه شروع کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تشکل های دانش آموزی فرصت مناسبی برای بهره مندی از ظرفیت و توان دانش آموزان در اجرای برنامه ها است و باید با جهت دهی و اتصال هر دانش آموز به یک تشکل و تیم سازی فعالیت های اجتماعی آنان را تقویت کرد و تشکل های دانش آموزی کار اصلی اجرا و برگزاری مراسمات را بر عهده بگیرند.
علی ابوالفصلی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه در این گردهمایی گفت: موفقیت همیشه در زمینه تحصیل نیست، بلکه فعالیت های اجتماعی و تربیتی، خود یک موفقیت برای دانش آموزان محسوب می شود.
وی افزود: رشد فعالیت های اجتماعی و فراگیری مهارت های زندگی از مدرسه به دانش آموزان با وجود کسب موفقیت از چالشها و مشکلات در آینده جلوگیری می کند.
در این گردهمایی که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان های استان تهران برگزار شد، مهمترین مسایل حفاظت فیزیکی، برنامه ها و دستورالعمل ها از طرف مدیر حراست اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی مطرح شد.
ارسال دیدگاه