شرور مسلح در درگیری با مأموران به هلاكت رسید

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی استان فارس از به هلاكت رسیدن یك شرور مسلحی كه با اقدامات خود باعث ایجاد ناامنی در شهر شیراز شده بود، خبر داد.

کد مطلب: ۳۶۶۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار " احمد علی گودرزی" از به هلاکت رسیدن شرور مسلح در درگیری با مأموران خبر داد و اظهار داشت: در پی ارجاع یك فقره پرونده از سوی مرجع قضائی مبنی بر درگیری مسلحانه توسط یك نفر، موضوع به صورت ویژه در دستور كار مأموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه این فرد را در یكی از شهرك های اطراف شیراز مورد شناسایی قرار داده و با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح كرد: این فرد شرور كه عرصه را بر خود تنگ می دید اقدام به تیراندازی به سوی مأموران كرده و قصد متواری شدن از آن منطقه را داشت.
سردار " گودرزی" گفت: مأموران جهت دستگیری فرد شرور دستور ایست دادند كه وی بدون توجه مجددا" اقدام به تیراندازی كرده كه در نهایت فرد شرور توسط مأموران به هلاكت رسید.
فرمانده انتظامی استان فارس تصریح كرد: در بازرسی از محل درگیری و مخفیگاه این فرد یك قبضه سلاح كلت كمری، یك تیغه خشاب به همراه دو فشنگ، یك سوت مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه، یك عدد خودكار دوربین دار جاسوسی، سه قبضه سلاح سرد و سه دستگاه گوشی تلفن همراه كشف شد.
وی گفت: در سوابق این فرد شرور اقدامات مجرمانه ای همچون مشاركت در خرید و فروش و نگهداری سلاح غیر مجاز، خرید و فروش مواد مخدر،قدرت نمایی با سلاح سرد و گرم و مشاركت در یك فقره قتل دیده می شود.
سردار " گودرزی" با هشدار جدی به افرادی كه با اقدامات خود قصد ایجاد بی نظمی و ناامنی در سطح جامعه را دارند، افزود: خادمان مردم در انتظامی استان فارس به شدت با اینگونه افراد برخورد قانونی انجام خواهند داد و ضمن دستگیری آنها را به مقام قضائی معرفی خواهند كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار