تیم ملی کشتی ساحلی نتایج قابل قبولی در مسابقات جهانی کسب کرد

خبرگزاری پانا : سرمربی گیلانی تیم های ملی کشتی ساحلی ایران گفت : تیم ملی کشتی ساحلی نتایج قابل قبولی در مسابقات جهانی کسب کرد .

کد مطلب: ۳۶۱۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، فردین معصومی گفت: برغم اینکه برای اولین بار بود در رقابت های جهانی حضور می یافتیم اما توانستیم نتایج بسیار خوبی را کسب کنیم.

وی اظهار کرد : در جریان رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی جهان که در کشور رومانی جریان داشت ، در رده های سنی جوانان و بزرگسالان عنوان قهرمانی جهان را کسب کردیم .

وی ادامه داد : در رده سنی نوجوانان نیز با توجه به اینکه با یک کشتی گیر کمتر در رقابت ها حضور یافتیم موفق به کسب عنوان رده سوم جهان شدیم که برای اولین حضور جهانی نتیجه راضی کننده ای است.

سرمربی تیم های ملی کشتی ساحلی ایران بیان کرد : هدف ما این است که با برگزاری اردوهای منظم ، بتوانیم در مسابقات قهرمانی آسیایی که سال آینده برگزار خواهد شد نیز ، مقام قهرمانی را کسب کنیم .

فردین معصومی افزود : آرزویم سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در مسابقات المپیک و جهانی است .

وی اضافه کرد : در حوزه قهرمانی مدال های زیادی برای کشورم به دست آوردم اما هدفم این است که به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در میادین بزرگی چون المپیک و جهانی افتخار آفرینی کنم .

در رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی جهان که در کشور رومانی برگزار شد ، تیم های کشتی ساحلی بزرگسالان و جوانان ایران هرکدام با کسب سه مدال طلا و یک مدال برنز به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یافتند و تیم نوجوانان نیز با یک کشتی گیر کمتر و با کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره عنوان سوم را از آن خود کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار