عضو هیأت رئیسه شورای شهر به پانا خبر داد؛

کرایه تاکسی ها افزایش نمی یابد/ضعف نظارت بر فعالیت تاکسی‌های پایتخت

خبرگزاری پانا: عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به فعالیت 80 هزار تاکسی در سطح پایتخت از کمبود ناظران بر فعالیت تاکسی ها خبر داد.

کد مطلب: ۳۵۳۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد

ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با بیان این مطلب گفت: تعداد تاکسی های شهر تهران کم نیست و هم اکنون 80 هزار تاکسی در سطح شهر تردد می کنند. وظیفه نظارت بر فعالیت تاکسی ها بر عهده سازمان تاکسیرانی است اما تعداد ناظران بر فعالیت تاکسی ها با تعداد تاکسی های درون شهر همخوانی ندارد و ما در این بخش دچار کمبود ناظر هستیم.


عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران افزود: تخلفات تاکسی ها در کمیسیون انضباطی شورا مورد رسیدگی قرار می گیرد و مردم می توانند تخلفات را به شورا گزارش دهند.


وی در خصوص افزایش 20 درصدی نرخ کرایه های تاکسی در سال جاری گفت: افزایش کرایه های تاکسی در هر سال فقط یکبار مصوب می شود و این مساله نباید چندباره باشد. در حال حاضر نیز با افزایش نرخ حامل های انرژی و تک نرخی شدن بنزین، کرایه های تاکسی نباید مجددا افزایش یابد و افزایش خودسرانه کرایه ها خلاف قانون است.


این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی موظف هستند تا 20 درصد کرایه خود را افزایش دهند و بالاتر از این خلاف قانون است و شهروندان می توانند تخلفات را گزارش دهند.


وی تأکید کرد: سازمان تاکسیرانی باید نظارت خود را بر اجرایی شدن مصوبه شورا در خصوص نرخ کرایه ها افزایش دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار