دبیر علمی همایش بهره وری و توسعه فرهنگ:

ارتقای بهره وری در آموزش و پرورش به توسعه اقتصادی و اجتماعی کمک می کند

خبرگزاری پانا: دبیر علمی همایش بهره وری و توسعه فرهنگ آن در آموزش و پرورش از دریافت بیش از 320 مقاله توسط دبیرخانه همایش بهره وری و توسعه فرهنگ آن در آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۳۵۰۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، عبدالرسول احمدی در همایش بهره وری و توسعه فرهنگ آن در آموزش و پرورش با اشاره به دریافت بیش از 320 مقاله توسط دبیرخانه همایش بهره وری و توسعه فرهنگ آن در آموزش و پرورش، اظهار داشت: از این تعداد 40 مقاله برتر انتخاب شد و 20 مقاله نیز به صورت سخنرانی و پوستر ارائه خواهد شد.

دبیر علمی همایش بهره وری و توسعه فرهنگ آن در آموزش و پرورش بیان کرد: استارت شروع و برگزاری این همایش از بهمن ماه سال گذشته زده شد و باتشکیل 2 کمیته علمی و اجرایی مسیر ادامه یافت.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش فارس عنوان کرد: امروزه بهره وری یکی از کلیدی ترین مفاهیم مدیریتی است که از جایگاه و نقش والایی در جوامع علمی و پژوهشی برخوردار است.

وی گفت: با توجه به به محدودتر شدن منابع مختلف، ضرورت توجه به اصل بهره وری به منظور استفاده بهینه روز به روز در جوامع مختلف بیشتر احساس می شود و کشورها تمام سعی خود را برای بکارگیری این مقوله مهم و حیاتی در تمام سطوح به کار می گیرندتا با استفاده بهینه از اصل بهره وری ، آینده را ترسیم کنند.

احمدی افزود: در جهان پیشرفته امروز بهره وری تقریبا مترادف با پیشرفت است ، زیرا با بهره وری صحیح از منابع و امکانات موجود می توان از هدر رفتن منابع در عرصه های مختلف جلوگیری کرد.

وی به نقش بهره وری در کاهش استفاده از منابع و دیگر دستاوردهای آن اشاره کرد و گفت: بهره وری یک ضرورت برای ارتقای استاندارد زندگی یک ملت است زیرا با افزایش بهره وری ، رشد اقتصادی بیشتری حاصل و توسعه اجتماعی در کشور تسریع می شود.

دبیر علمی همایش بهره وری و توسعه فرهنگ آن در آموزش و پرورش، منابع انسانی را یکی از مهمترین مولفه ها در امر بهره وری دانست و ابراز داشت: در همین راستا کشوری که منابع انسانی مولد و پویا در اختیار دارد هموراه در عرصه ههای مختلف پیشگام است.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش به عنوان یکی از مهمترین نهادهای تاثیرگذار در جامعه می تواند بیشترین تاثیرگذاری را در مدیریت بهره وری داشته باشد.

این مقام مسئول عنوان کرد: مدتهاست زنگ ضرورت توجه به امر بهره وری در فارس به صدا درآمده است و باید به این مهم توجه جدی شود.

احمدی افزود: بدون تردید ارتقای بهره وری در آموزش و پرورش به توسعه اقتصادی و اجتماعی کمک می کند و از طریق تربیت نیروی انسانی کارآمد نیز موجب اعتلای کشور می شود.

وی ادامه داد: همایش بهره وری و توسعه فرهنگ آن در آموزش و پرورش که برای نخستین بار در سطح ملی در شیرار در حال برگزاری است می تواند نقشی سازنده و تعیین کننده داشته باشد.

دبیر علمی همایش بهره وری و توسعه فرهنگ آن در آموزش و پرورش در پایان اعلام کرد: این همایش چراغ راه و نقطه آغازی در آموزش و پرورش است که با به کارگیری خروجی آن می توان مسیری را ترسیم کرد که دیگران با تحقیق و پژوهش در این مسیر گام های ارزنده ای به سوی رشد و تعالی کشور بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار