همزمان با سراسر کشور

جشن شکرگزاری ارتقای قرآن دانش آموزان پایه سوم دبستان شهیدآیت1برگزار شد

خبرگزاری پانا : همزمان با سایر مدارس کشور جشن شکرگزاری ارتقای قرآن دانش آموزان پایه سوم دبستان شهید آیت (دوره اول) با حضور اولیای دانش آموزان پایه سوم و کارکنان آموزشگاه در محل نمازخانه مدرسه برگزار شد.

کد مطلب: ۳۴۳۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ، در این مراسم مدیرآموزشگاه گفت : طرح ارتقای قرآن ویژه دانش آموزان پایه سوم چند سالی است در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرا می شود .


علیرضا بنی اسدی افزود : یکی از برکات اجرای این طرح در مدارس ابتدایی آن است که دانش آموزان در پایان دوره ابتدایی با روخوانی و روانخوانی قرآن کریم کاملا آشنا شده و در خواندن قرآن تسلط لازم پیدا می کنند .


وی از خانواده ها خواست که توجه جدی به آموزه های قرآنی و تربیت فرزندانشان داشته باشند و ادامه داد : با توجه به فرارسیدن ایام تابستان ، برنامه ریزی لازم برای اوقات فراغت فرزندانتان در کلاسهای قرآنی داشته باشید .


وی تصریح کرد : معلمان پایه سوم آموزشگاه نهایت تلاش خود را در زمینه آموزش قرآن دانش آموزان به عمل آورده که از تلاشهای این عزیزان تقدیر و تشکر می کنم .


گفتنی است اجرای سرود توسط دانش آموزان ، تلاوت قرآن و قرائت شعر و دکلمه از جمله برنامه های جشن شکرگزاری ارتقای قرآن این آموزشگاه بود که در این مراسم اجرا گردیده است .


در این مراسم از دانش آموزمحمدصالح زینی ملک آباد که رتبه اول مسابقات حفظ قرآن شهرستان را کسب کرده بود با اهدای لوح تقدیر و یک عدد سکه از سوی مدیر آموزشگاه قدردانی به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار