مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زنجان خبر داد:

کسب 18 مقام نخست در مسابقات ورزشی توسط دانش‌آموزان زنجانی

خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گفت: دانش‌آموزان ناحیه 2 زنجان در مسابقات ورزشی قهرمانی استانی موفق به کسب 18 مقام نخست شدند.

کد مطلب: ۳۳۹۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، حسن مظفری صبح امروز در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان اظهار داشت: گسترش و ترویج ورزش در مدارس سلامت دانش‌آموزان را به دنبال دارد.

وی با اشاره اینکه اجرای المپیاد درون‌ مدرسه‌ای در مدارس با استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان مواجه شده است، تصریح کرد: این طرح روحیه نشاط و شادابی را در بین دانش‌آموزان فراهم کرده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان از برگزاری مسابقات قهرمانی در مرحله استانی خبر داد و افزود: در این رقابت‌ها دانش‌آموزان ناحیه 2 زنجان موفق به کسب رتبه‌های برتر شده و درخشش خوبی از خود نشان داده‌اند.

مظفری از کسب 18 مقام نخست توسط دانش‌آموزان ناحیه 2 زنجان در این رقابت‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: این مسابقات همچنان در حال برگزاری است و تا 15 اردیبهشت ادامه دارد.

در ادامه جلسه کارشناس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی مرحله استانی از 22 فروردین ماه سال جاری آغاز شده است، اظهار کرد: این مسابقات تا 15 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

حسین بیات با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در 12 رشته ورزشی برگزار شده است، عنوان کرد: دانش‌آموزان ناحیه 2 زنجان در همه رشته‌های برگزار شده موفق به کسب مقام شده‌اند.

وی از کسب 11 مقام نخست توسط دانش‌آموزان دختر ناحیه 2 در این رقابت‌ها خبر داد و اضافه کرد: دانش‌آموزان دختر در رقابت‌های ورزشی موفق به کسب یک مقام دومی نیز شده‌اند.

کارشناس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان پسر ناحیه 2 زنجان در رقابت‌ها ورزشی 10 مقام را کسب کرده‌اند، گفت: هفت مقام نخست، دو مقام دومی و یک مقام سومی مقام‌های دانش‌آموزان ناحیه 2 زنجان در مسابقات قهرمانی استان است.

/رجایی/

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار