مسئول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی عنوان کرد:

افکار شهید آوینی چراغ راه هنرمندان/برگزاری دهها برنامه در هفته هنر

خبرگزاری پانا:مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه عاشورا در آستانه هفته هنر انقلاب اسلامی با گرامیداشت این هفته و یاد و نام شهید آوینی، افکار این هنرمند شهید را چراغ راه مردم به خصوص هنرمندان دانست.

کد مطلب: ۳۳۳۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمداسکندری با بیان این مطلب افزود: سخنان و هنر شهید آوینی به قدری واضح و مبرهن است که پناه بردن به آن در واقع تکیه گاهی برای هنرمندان است چنانکه رهبر فرزانه انقلاب هم در سخنان خود به آن تاکید دارند.
وی هفته هنر را فرصتی برای تبیین هنر متعهد و ارزشی و همچنین افکار شهید آوینی خواند و گفت: با نشستی که با نهادهای فرهنگی هنری استان داشتیم تصمیم بر این شد که برای شناساندن این شخصیت هنری متعهد فضاسازی عمومی در شهر نیز صورت گیرد.
اسکندری دیدار هنرمندان استان با آیت الله شبستری، غبارروبی گلزار شهدای وادی رحمت و تجدید میثاق با شهدا، دیدار با خانواده شهدای هنرمند، برگزاری کارگاه های هنری، جلسات نقد تخصصی هنر، تجلیل از هنرمندان، شب شعر، ساخت قطعه ای در خصوص شهید آوینی و پخش آن از تلویزیون شهری مراکز تبریز، همایش مشترک هنرمندان با نهادهای فرهنگی هنری و چندین برنامه دیگر را از عناوین مهم برنامه های این هفته در سطح استان برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار