مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

پذیرش 10 هزار و 727 نفر روز مسافر فرهنگی در ستاد های اسکان اردبیل

خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 10 هزار و 727 نفر روز مسافر فرهنگی در ستادهای اسکان استان پذیرش واسکان یافته اند.

کد مطلب: ۳۲۹۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، صابر سپهری ضمن تبریک سال 1394 سالی که رهبر معظم انقلاب آن را سال "دولت وملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری کرده اند، افزود: در سال جدید نیز تلاش خواهیم داشت که با همکاری فرهنگیان، مشارکت اولیای دانش آموزان، همت دانش آموزان مستعد استان و بهره گیری از خردجمعی با برنامه ریزی دقیق و کاربردی، فرهنگ سازی لازم برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست های دولت تدبیر و امید انجام گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: از آغاز تعطیلات تاکنون افتخار میزبانی 5110نفر در قالب 1727خانوار را از استان های خراسان رضوی، زنجان، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، کردستان، تهران و خراسان جنوبی، خوزستان، اصفهان، خراسان شمالی، قزوین به سرزمین چشمه های آبگرم و بهشتی اردبیل داشته ایم.

وی تصریح کرد: در بین تمامی میهمانان فرهنگی که به استان تشریف آورده اند سهم آذربایجان غربی بیشتر از سایر استان هاست.

سپهری خاطرنشان کرد: 19پایگاه اسکان در نواحی و مناطق و دو مرکز آموزشی فرهنگی ضمن خدمت اردبیل و شهرستان سرعین به صورت شبانه روزی به فرهنگیان خدمات رسانی انجام می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار