تاکید شوراییون محلات بر حفظ باغات شهر/نامگذاری یک خیابان جدید در محلات

خبرگزاری پانا: اعضای شورای اسلامی شهر محلات در جلسه رسمی خود بر لزوم حفظ تمامی باغات این شهر از طریق قانون تاکید کردند.

کد مطلب: ۳۲۶۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رئیس شورای اسلامی شهر محلات با اشاره به انجام پیگیری های لازم در خصوص حفظ باغات شهر محلات از طریق راه های قانونی گفت: شورای شهر محلات به طور جدی پیگیر این موضوع می باشد.

محمدرضا علیمحمد افزود: با تکیه بر قوانین و به منظور جلوگیری از سو استفاده های احتمالی به منظور از بین رفتن باغات به دنبال حفظ و بقای ریه های شهر محلات به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری شهر می باشیم که در این راستا معتقدیم باید به تمامی باغات موجود در شهر محلات به یک چشم نگریسته شود.

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر محلات نیز گفت: برای حفظ باغات شهر محلات به عنوان ریه های شهر باید تلاش جدی تری از سوی مسئولان دست اندرکار صورت گیرد.

عباس ابراهیمی تصریح کرد: پیشنهاد اخذ مجوز ساخت در بخشی از باغات محلات می تواند منجر به حفظ باغات و احیای مجدد آنها شود که در این میان سرعت بخشیدن به روند انجام طرح ها نقش بسزایی در حفظ باغات دارد.

در بخش دیگری از جلسه رسمی شورای اسلامی شهر محلات اعضای شورا به بحث و تبادل نظر در خصوص انتخاب نام خیابان جدید الاحداث محلات در خیابان شهید قندی پرداختند و پس از بررسی نام های ارسالی به شورای شهر محلات در نهایت با رای اکثریت اعضا این خیابان به نام مرحوم شیخ زین العابدین محلاتی از خطاطان برجسته دوره قاجاریه که نگارش ده ها جلد قرآن را به سرانجام رسانده است نامگذاری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار