شش طرح در کمیسیون نظارت شورای عالی استان ها بررسی شد

خبرگزاری پانا: شش طرح در جلسه امروز کمیسیون نظارت شورای عالی استان ها بررسی شد.

کد مطلب: ۳۲۳۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، کمیسیون های شورای عالی استان ها صبح امروز (چهارشنبه) با هدف برگزاری انتخابات هیات رییسه کمیسیون ها و بررسی طرح های در دستور کار، تشکیل جلسه دادند.

در کمیسیون نظارت شورای عالی استان ها شش طرح در دستور کار قرار داشت.

یکی از این طرح ها، الحاق یک تبصره به بند 20 ماده 55 قانون شهرداری بود که این طرح با رای اکثریت آرا تصویب شد.

طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره ب ماده 7 یا 8 آیین نامه نحوه پرداخت حق الجلسه و مزایا به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا مصوب دو آذر ماه 84 دومین طرحی بود که با اندکی تغییرات در تبصره به تصویب رسید.

در این تبصره عبارت درصورت وجود اعتبار حذف و به جای آن عبارت معادل عیدی و پاداش کارمندان دولت اضافه شد.

همچنین در ادامه این جلسه طرح های هماهنگی امور اجرایی دستگاه های خدمات رسان و برنامه راهبردی - عملیاتی توسعه شهر، الزام شهرداری های سراسر کشور به نظارت دقیق بر رعایت و اجرای مفاد مقررات ملی ساختمان در باب آسانسور و پله برقی، آیین نامه سازمانی و تشکیلاتی شوراهای اسلامی کشور برای مطالعه بیشتر و زمان بر بودن طرح های مذکور به جلسه بعدی موکول شد.

علاوه بر این طرح اصلاح بند الف ماده 3 دستور العمل شرح وظایف، ترکیب، تعداد و چگونگی اداره کمیسیون های شوراهای اسلامی کشور مصوب 10 اسفند ماه 85 و الحاق دو تبصره به آن از دستور کار خارج و به هیات رییسه برای تصمیم گیری درباره آن بازگردانده شد.

در پایان این جلسه اعضای کمیسیون نظارت به بیان مشکلات خود درشهر روستا پرداختند و مقرر شد احد چگینی نماینده استان قزوین در شورای عالی استان ها به نمایندگی از این کمیسیون در جلسه هم اندیشی با وزیر کشور مشکلات را مطرح کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار