برگزاری ستاد هماهنگی جشن احسان و نیکوکاری در شهرستان فارسان

خبرگزاری پانا: جلسه هماهنگی برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فارسان برگزار شد.

کد مطلب: ۳۲۱۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا، به منظور اجرای بهتر جشن احسان و نیکوکاری جلسه ای در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فارسان با حضور اسکندری مدیر آموزش و پرورش،بزرگ نیا معاون پرورشی ،فتحی رئیس کمیته امداد و هیبتی مسئول سازمان دانش آموزی تشکیل شد.

در این جلسه احمد اسکندری مدیر آموزش وپرورش شهرستان فارسان ، آمادگی آموزش وپرورش را جهت برگزاری این جشن اعلام داشت.

در ادامه فتحی رئیس کمیته امداد ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب و تعامل آموزش و پرورش با کمیته امداد در برگزاری این مراسم ؛ اظهار امیدواری نمود و گفت: ان شالله با انجام این جشن و شرکت حداکثری دانش آموزان ، بتوانیم چهره فقر را از دانش آموزان برداشته و باعث پیشرفت آموزشی آنان شویم.

فتحی افزود: پس از برگزاری جشن و ارزیابی فعالیت ها ومیزان مشارکت، مدارسی که رتبه عالی را دریافت نمایند 30درصد،رتبه بسیار خوب 20درصد ورتبه خوب 10درصد مازاد بر مبلغی که هر آموزشگاه به حساب کمیته امداد واریز می نماید به دانش آموزان بی بضاعت همان آموزشگاه (معرفی شده توسط مدیر) پرداخت خواهد شد.

توزیع قلک ها و پاکت ها در مدارس توسط کمیته امداد، نواختن زنگ جشن نیکوکاری بصورت نمادین در یکی از مدارس، حضور دانش آموزان در پایگاههای سیار سطح شهر، اجرای طرح یاوران امداد در مدارس، تقدیر از مدیران مدارسی که بیشترین کمکها را جمع آوری نموده اند اهم مصوبات این جلسه بود.

یادآور می شود؛ جشن احسان و نیکوکاری هر ساله بصورت همزمان در سراسر کشور به منظور کمک به دانش آموزان بی بضاعت و توسعه فرهنگ انفاق در مدارس با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش انجام می گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار