ورود مسافران اروپایی و آمریکایی به ایران نیمه فروردین ۹۴

خبرگزاری پانا :رئیس انجمن جامعه تورگردانان ایران از سیر مجدد قطار عقاب طلایی در ایران خبر داد و گفت: اغلب گردشگران این قطار از کشورهای اروپایی، آمریکا و استرالیا خواهند بود.

کد مطلب: ۳۲۰۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، ابراهیم پورفرج، رئیس انجمن جامعه تورگردانان ایران، گفت: قطار مجارستانی عقاب طلایی ۱۸ فروردین‌ سال ۹۴ از طریق مرز ریلی رازی وارد ایران می‌شود و مسافران آن از شهرهای تبریز، زنجان، اصفهان، یزد، مشهد و کرمان بازدید می‌کنند.
وی ادامه داد: این قطار در هر سیر به ایران دو گروه از مسافران بین‌المللی را جابه‌جا خواهد کرد، این قطار در طول سیر و حرکت به‌طور میانگین ۱۵۰گردشگر را به نقاط دیدنی ایران می‌برد.
رئیس انجمن جامعه تورگردانان ایران با بیان اینکه سفرهای ریلی بین‌المللی بزرگ‌ترین تبلیغ گردشگری ایران بود، گفت: امسال چندین قطار بین‌المللی مسافران خارجی را در ایران جابه‌جا کردند که خاطرات این مسافران در طول مسیر در شبکه‌های مختلف تلویزیونی آمریکا، چین، ژاپن و فرانسه به نمایش گذاشته شد به دنبال این سفرها، مسافران برای ثبت‌نام در تورهای بین‌المللی بهار در ایران رقابت زیادی داشتند و اکنون صندلی‌های ۹ رام قطار گردشگری بین‌المللی خریداری و ذخیره‌شده است.
وی درباره تفاوت گردشگری بین‌المللی ریلی با هوایی توضیح داد: قطار عقاب طلایی، ما را از اسکان مسافران در هتل‌ها بی‌نیاز کرد، تجهیزات این قطار در حد یک هتل ۵ ستاره است.
وی افزود: در حال حاضر هتل‌های ایرانی پاسخگوی خوبی برای مسافران بین‌المللی در فصل‌های بهار و پاییز نیستند، این مشکل باعث بن‌بست شدن مسیر گردشگران به ایران شده است، در شوشتر و اهواز آثار تاریخی بسیاری وجود دارد، اما؛ در شهر اهواز تنها یک هتل خوب وجود دارد، بنابراین نمی‌توانیم گردشگران را به این مناطق اعزام کنیم.
منبع: موج

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار