رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

پیشرفت ایران در فناوری صلح آمیز هسته‌ای مرهون خودباوری جوانان است

خبرگزاری پانا: رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت ایران در فناوری صلح آمیز هسته‌ای، مرهون خودباوری جوانان بلند همت این سرزمین و اتکال آنان به خدا است که تا پای جان بر سر عقیده و ایمان ایستادند.

کد مطلب: ۳۱۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علاء الدین بروجردی افزود: شهدای جهاد علمی کشور دِین بزرگی به گردن ملت ایران دارند و بزرگداشت آنها فرصتی برای مرور جانفشانی ها و از خودگذشتگی دلیر مردانی است که با دست خالی به جنگ دشمن رفتند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دانشمندان ایرانی با وجود هجمه های سیاسی و اقتصادی دشمن، دلسرد نشده و با غیرت و از جان گذشتگی مسیر را ادامه داده اند.

وی با بیان اینکه کشوری که در بحران های مختلف و محدودیت های اقتصادی راه پیشرفت را پیدا می کند، خار چشم دشمنان خارجی و ابرقدرت ها است، اضافه کرد: ایران و دانشمندان ایرانی مرکز توجه آمریکا و اسرائیل و سایر کشورهای استکباری هستند و دشمنان از هر فرصتی حتی با کشتن دانشمندان ما برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند.

بروجردی ادامه داد: آنان گمان می کنند می توانند ایران را بدین شکل متوقف کنند اما غافل از ظرفیت های علمی این کشور هستند و از غیرت دینی و علمی فرزندان این آب و خاک اطلاع درستی ندارند.

وی با بیان اینکه کشور ما از نظر علمی در میان کشورهای جهان در حد مطلوبی قرار دارد، تصریح کرد: برای به دست آوردن این موفقیت ها همچون سایر پیروزی هایمان خون داده ایم اما باید در نظر داشت که در ابتدای کار هستیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد : هر قطره از خون شهدای جهاد علمی، چندین رهروی دیگر تربیت کرده و این چیزی است که استعمار پیر و استکبار جهانی قادر به درک آن نیست.

بروجردی یادآور شد: برگزاری بزرگداشت برای شهدای جهاد علمی یک سوی جریان است و حفظ دستاورهای علمی آنها سوی دیگر؛ در واقع صیانت از این دستاورها برای نسل های آینده اهمیت بسیار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار