همزمان با دهه ی مبارک فجر:

دو کتابخانه عمومی در استان هرمزگان افتتاح شد

خبرگزاری پانا: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان از افتتاح دو باب کتابخانه عمومی نهادی شهری وروستایی همزمان با دهه ی مبارک فجر خبر داد.

کد مطلب: ۳۱۳۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا، محسن زینلی تختی ضمن اعلام خبر افتتاح کتابخانه عمومی همزمان با دهه ی مبارک فجر و بیان این که توسعه برنامه‌ها و خدمات فرهنگی در تمامی مناطق هرمزگان از مهمترین برنامه‌ها می‌باشد گفت: همزمان با سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران کتابخانه عمومی شهرستان رودان و روستای سرخون از توابع بندرعباس افتتاح شد.


وی افزود: توجه مردم جامعه باید نسبت به سوق دادن جوانان به مطالعه بیش از پیش باشد وخانواده ها زمینه سوق دادن جوانان به مطالعه بویژه مطالعه کتابهای ارزنده را فراهم نمایند .


زینلی تختی ادامه داد: کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) شهرستان رودان در شهر دهبارز و کتابخانه عمومی شهید رضا پرور در دهستان سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

استان هرمزگان در حال حاضر دارای 61 باب کتابخانه عمومی و مشارکتی است که با افتتاح این دو باب کتابخانه عمومی تعداد کتابخانه های استان به 63 باب افزایش پیدا می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار