ارزیابی و بازرسی از عملکرد آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان

خبرگزاری پانا: ناظران و بازرسان وزارت آموزش و پرورش از مدارس و اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان بازدید کردند.

کد مطلب: ۳۱۲۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، تیم بازرسی ونظارت وزارت آموزش وپرورش از دوایر داخلی اداره و مدارس آموزش وپرورش ناحیه 2 زنجان بازدید کرده به ارزیابی از عملکرد این ناحیه در پیشبرد اهداف آموزشی و پرروشی پرداختند.

گروه بازرسان و ارزیابان وزارت آموزش و پرورش در چهارمین روز کاری خود در استان زنجان و پس از نظارت و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان و شهرستان های خدابنده و طارم، در محل اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان حضور یافته و از نزدیک در جریان برنامه ها اقدامات این ناحیه در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی قرار گرفته و عملکرد مدارس و اداره مربوطه را مورد ارزیابی قرار دادند.

سیدحسین محمودی رئیس اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش و مسئول گروه بازدید کننده از استان زنجان ، نظارت را چشم بینای سیستم دانسته افزود: هرچه نظارت قوی تر باشد احتمال خطا و انحراف و شکایت از دستگاه کمتر خواهد بود و این می تواند یک مجموعه را به نتیجه و جایگاهی که مد نظر هست نزدیک تر کند.

این مقام مسئول ، رویکرد وزارت آموزش و پرورش را بر پایه نظارت مستمر و دائمی دانست و افزود: سیستم کارآمد سیستمی است که خود ارزیابی داشته باشد و نقاط قوت آن تقویت و نقاط ضعف آن برطرف شود.

گفتنی است بازدید های دوره ای از کلیه استان های کشور انجام می پذیرد و استان زنجان، هشتمین استانی است که توسط بازرسان و ناظران وزارت مورد بازرسی و ارزیابی عملکرد قرار می گیرد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار