با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان :

مراسم تجلیل از دانش آموزان ورزشکار مدال آور استان در سطح ملی برگزار شد

خبرگزاری پانا:با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از 50 دانش آموز ورزشکار مدال آور استان در سطح ملی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد .

کد مطلب: ۳۰۸۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،مراسم تجلیل از دانش آموزان مدال آور استان در سطح ملی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج ، معاونین پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان تربیت بدنی اداره کل و نواحی یک و دو سنندج ، تنی چند از مسئولین محلی ، مربیان ، روسای هیات های ورزشی و دست اندرکاران تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش کردستان در کانون شهید مطهری سنندج برگزار شد .

در این نشست قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با تبریک موفقیت و درخشش دانش آموزان استان در عرصه های ورزشی و کسب عناوین برتر کشوری ، تربیت بدنی و زیستی را یکی از ساحت های ششگانه تربیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عنوان كردو با بیان اینکه سلامت جسمی و روحی دانش آموزان ، یکی از موضوعات اساسی و دارای اهمیت آموزش و پرورش است بر طراحی و برنامه ریزی در خصوص توسعه فعالیت های تربیت بدنی در سطح مدارس تاکیدكرد .

وی با تاکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ ورزش در جامعه و آماده كردن زیر ساخت های لازم برای توسعه ورزش مدارس ، مهم ترین هدف آموزش و پرورش را سلامت و تندرستی دانش آموزان و سپس آماده كردن آنان برای رقابت در میادین ورزشی عنوان كرد و اظهار داشت : رشد و ترقی ورزش در جامعه ، از بروز ناهنجاری های مختلف جلوگیری می کند .

رشید قربانی سلامت جسمانی را ضامن موفقیت در دیگر عرصه ها دانست و با دعوت از اولیای دانش آموزان برای توجه به این امر مهم ، گفت : در سایه تحرک و ورزش از بروز خیلی از مشکلات می توان جلوگیری كرد .

در ابتدای این مراسم امید سهراب نژاد معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل نیز با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان ، احترام به قانون ، فراهم كردن محیطی شاداب ، ایجاد رفاقت ، همدلی و در کنار آن رقابت و تربیت دانش آموزان برای آشنایی با مسائل اجتماعی و سیاسی را از مهم ترین اهداف مسابقات ورزشی دانش آموزان نام برد .

وی با بیان اینکه در این راستا آموزش و پرورش برنامه ریزی های لازم را پیش بینی و هرم مسابقات از کف مدارس آغاز می شود و سپس در سطوح شهرستان ، کشوری و بین المللی دنبال می شود ، جایگاه دانش آموزان استان را در سطح ملی خوب توصیف كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار