پناهیان میهمان ویژه هفت می شود

خبرگزاری پانا: محمود گبرلو سردبیر برنامه هفت گفتگوی ویژه اش را اختصاص به ˝ حجت الاسلام علیرضا پناهیان ˝ از اساتید حوزه و دانشگاه و کارشناس مسائل فرهنگی داده است ؛ قرار است در این گفتگوی ویژه درباره مسائل روز سینمای ایران , ارتباط روحانیت و سینما بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

کد مطلب: ۲۹۹۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ محمود گبرلو سردبیر برنامه هفت گفتگوی ویژه اش را اختصاص به " حجت الاسلام علیرضا پناهیان " از اساتید حوزه و دانشگاه و کارشناس مسائل فرهنگی داده است ؛ قرار است در این گفتگوی ویژه درباره مسائل روز سینمای ایران , ارتباط روحانیت و سینما بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

اما پرده دوم هفت را نقد" شیار 143 " نرگس آبیار رونمایی خواهد کرد . این فیلم که توانسته در طی اکرانش فروش قابل تاملی را هم به دست بیاورد باحضور" آنتونیا شرکا" و " سحر عصر آزاد" به عنوان دو منتقد خانم مورد تحلیل و ارزیابی قرار می گیرد.

پرده آخر هفت هم اختصاص به معرفی فیلم " چند متر مکعب عشق " دارد . فیلمی که توانسته در جشنواره های داخلی و خارجی موفقیت های ارزنده ای را به دست بیاورد و " گبرلو " در این بخش میزبان " جمشید محمودی" و " ساعد سهیلی " کارگردان و بازیگر این فیلم خواهد بود .

گفتنی است " برنامه سینمایی هفت " جمعه شب ها ساعت 23:30 به روی آنتن شبکه سوم سیما می رود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار