˝کوی نشاط˝ به تالار احسان می آید

خبرگزاری پانا: نمایش طنز شاد موزیکال رادیویی ˝کوی نشاط˝ برای اولین بار در شیراز به روی صحنه می رود.

کد مطلب: ۲۹۷۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،"کوی نشاط" کاری متفاوت و برگرفته از بهترین گلچین های طنز اجتماعی برنامه رادیوی ایران است که با حضور تعدادی از هنرمندان برگزارمی شود.

برپایه این گزارش در این برنامه هنرمندانی چون اردشیر منظم، تورج نصر، ناهید امیریان، آسیه گرجی، مهدی امین لاری و به نویسندگی شاهرخ باقری نژاد و کارگردانی مهدی امین لاری، با مشاور تهیه محمدرضا مجد و به تهیه کنندگی رضا وفاداری از 17 الی 19 دیماه بمدت سه روز در تالار احسان به روی صحنه می رود.

این گزارش می افزاید: ساعت اجرای برنامه 18 شب و 20 شب است و علاقمندان می توانند در این نمایش طنز رادیوی که به صورت دوبله از صداهای شخصیت های مهم و بداحه خوانی همراه است و در این لحظات شادی (در این ایام فرخنده که مصادف با ولادت رسول اکرم (ص) می باشد) در کنار خانواده خاطراتی به یاد ماندنی داشته باشند.

همچنین مجری گری این برنامه را خسرو محمودیان مجری توانمند رادیو تلویزیون فارس و با همکاری موسسه تبلیغاتی عالم تصویر و حسین منتصری است که در این کار حضور دارند.

گفتنی است، این گروه از تابستان 93 با کارگردانی امین لاری و امیر اشرف سردبیر کوی نشاط و با متن باقری نژاد گرد هم امده اند و هدفشان این بوده که بتوانند لحظات شادی را تقدیم هنر دوستان کنند که علاقه مندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر به سایت شیراز تیک(www.shiraztic.com) مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار