معاون پرورشی و فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با پانا:

از توانمندی خانواده ها در اجرای طرح یک روز با نشاط استفاده شود

خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان در ۲ هزار و ۱۵۱ دبستان کشور، طرح مدیریت کیفیت‌بخشی روزهای پنج‌شنبه در ۵۱ مدرسه چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۲۹۴۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد

افشین امیریان در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا اظهار داشت: نقش مشاوران و نیروهای پرورشی مدارس مهم است و به روز شدن یکی از مهمترین وظایف نیروهای پرورشی است .
وی با بیان اینکه 51 مدرسه و آموزشگاه برای روز با نشاط داریم ادامه داد: اما اجرای این طرح باید در خانواده ها فرهنگ سازی شود تا از توانمندی آنها هم استفاده کنند .
وی با اشاره به اینکه تعطیلی مدارس در روز پنج‌شنبه فرصت‌ پرداختن به فعالیت‌های پرورشی دانش آموزان کاهش یافته است، گفت: این روز فرصت مناسبی برای اجرای برنامه‌هایی است که به اجرای آن‌ها در طول هفته کمتر توجه شده است.
امیریان افزود: در این طرح ایستگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی، کلاس‌های فرهنگی و هنری، اردو و بازدید، مسابقات و جشنواره‌ها، بازی‌های علمی وکاربردی برگزار می‌شود.
وی گفت: استفاده از ظرفیت‌های درون و بیرون مدرسه از مهم‌ترین اهداف این طرح است و از اولیای دانش آموزان خواستار همکاری بیشتر با مدیر مدرسه در زمینه اجرای این طرح هستیم.
امیریان تاکید کرد: مدرسه بهترین جا برای فعالیتهای پرورشی و فرهنگی است و می توان با برنامه ریزی درست دانش آموزان را به انجام بعالیت های بدنی سوق دارد چون اکنون یکی از مشکلات دانش آموزان عدم تحرک آنها است.
وی با بیان اینکه فعالیت های پرورشی و فرهنگی گسترده است افزود: تقویت فعالیت های پرورشی و اجرای مطلوب آنها در مدارس اولویت اساسی ما است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار