حکم دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی‌ دانش‌آموزان‌ دوسال تمدید شد

خبرگزاری پانا: با پیشنهاد یکپارچه اعضای شورای‌مرکزی و تائید نماینده مقام‌معظم‌رهبری، حکم مسئولیت آقای حامدعلامتی به عنوان دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان،مدت دو سال تمدیدشد.

کد مطلب: ۲۸۹۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش وپرورش پانا، با پیشنهاد یکپارچه اعضای شورای‌مرکزی و تائید نماینده مقام‌معظم‌رهبری، حکم مسئولیت آقای حامدعلامتی به عنوان دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به مدت دو سال تمدید شد.

متن حکم به شرح زیر است:


بسم‌الله الرحمن‌ الرحیم

برادر ارجمند، جناب آقای حامد علامتی -زیدعزه-

سلام علیکم و رحمه‌الله

با اعتماد به فضل الهی و نظر به اجماع اعضای محترم شورای مرکزی، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ مجدانه و خالصانه و روحیه ی جهادی و انقلابی شما طی دو سال گذشته ، که با پشتیبانی و همفکری صمیمانه ی عزیزان ، از ستاد مرکزی و استان‌ها تا مربیان دلسوزهمراه بوده است،بدینوسیله حکم جنابعالی به عنوان دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به مدت دو سال تمدید می نمایم.

این تشکیلات نورانی، با همت آحاد اعضاء بصیر و فهیم ، گام‌های مؤثری در مسیر دستیابی به آرمان های مدنظر رهبر فرزانه ی انقلاب (دامت برکاته) و تحقق چشم‌انداز ده‌ساله خود برداشته است که از این رو شاکریم ،ودر آستانه ی سال های پایانی آن،برای تکمیل راه دشوار پیموده شده ،به بنامه ریزی دقیق تر و همکاری نزدیک تر شورای مرکزی برای تعیین اولویت ها نیاز داریم.

حال با تاکید برمفاد حکم قبلی ،امید است باپیگیری موارد زیر ،زمینه ی تعالی و پیشرفت را بیش از گذشته فراهم نمایید:

1. برنامه‌ریزی تکمیلی به منظور انطباق و هماهنگی با نظام جامع فعالیت‌های فرهنگی -تربیتی و لحاظ اقتضائات نظام جدید آموزش و پرورش در دوره اول و دوّم متوسطه به ویژه سند ملی برنامه درسی.
2. تسریع در بازنگری مأموریت و برنامه‌های مؤسسه علمی آینده‌سازان و تقویت آن در جهت ارتقای سیمای علمی اتحادیه و خدمات‌رسانی درسی و تحصیلی به اعضاء.

3. بازتعریف، تصحیح رویکرد معاونت خواهران در راستای اجرایی شدن الگوی تعالی و نقش آفرینی موثرتر خواهران در تشکیلات.

4. زمینه سازی حضور و تقویت جایگاه فارغ‌التحصیلان اتحادیه در چرخه تربیت نیرویی تشکل، درکنار تکمیل شبکه مربیان فعلی.

5. توانمندسازی مغز افزار دفتر مرکزی به عنوان مرجع فکری،ازطریق جذب متخصصان متعهد،باهدف ایفای نقش هدایتی ،حمایتی ونظارتی در رابطه با شبکه کشوری دانش‌آموزان عضو، کادر و مربیان.

6. فعال‌سازی قرارگاه جنبش دانش‌آموزی ،حضور فعال و پویا در عرصه ی برون تشکیلاتی،جریان سازی به هنگام در عرصه های سیاسی و اجتماعی ،از سطح ملی تا مدرسه‌ای در راستای مأموریت جریان سازی.

7. نظام بخشی و اثربخشی به تعاملات اتحادیه با دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی مرتبط ،به ویژه بازنگری و بهره برداری حداکثری از ظرفیت تفاهم‌نامه‌های منعقده با وزارت آموزش و پرورش.

8. تجلی استفاده بهینه از فناوری های نوین در محور ارتباطات ،آموزش و سازماندهی.

9. فعال سازی اتاق فکر دفتر مرکزی و شهد چشی از منظر مشاوران توانمند و صاحبان ایده در داخل و خارج تشکیلات .

10. گسترش و تعمیق اخوت ایمانی در سپهر اخلاق تشکیلاتی با صعود بر قله های همدلی ،صمیمیت، معنویت بر اساس سیره ائمه اطهار (علیهم‌السلام).

امیدوارم با توکل برخداوند متعال و توسل به ائمه معصومین- علیهم‌السلام - و مدد طلبیدن از ارواح طیبه امام راحل عظیم الشأن و دانش آموزان و دانش آموزان شهید ، در انجام وظایف موفق باشید،ان‌شــاءالله.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

محمدجواد حاج‌علی‌اکبری

نماینده مقام معظم رهبری

در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار