مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت اردبیل:

راه‌اندازی موکب حضرت عباس (ع) توسط مردم حسینی و ابوالفضلی اردبیل

خبرگزاری پانا:مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت اردبیل گفت: مردم حسینی و ابوالفضلی اردبیل در آستانه اربعین حسینی کمک‌های خود را برای راه‌اندازی موکب عزاداری اردبیلی‌ها به نام حضرت عباس (ع) ارسال می‌کنند.

کد مطلب: ۲۸۸۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله بیدار در مراسم بدرقه اعضای هیئت حسینیان اردبیل اظهار داشت: با توجه به اجتماع میلیونی مسلمانان در اربعین حسینی در کربلای معلی ما تصمیم گرفتیم امسال در مسیر نجف اشرف تا کربلا این موکب ابوالفضلی را راه‌اندازی کنیم تا نمود و نشانی باشد از عشق و ارادت مردم اردبیل به امام حسین (ع) و ائمه هدی که همواره بر این عشق و صفایشان می‌نازند.

وی ادامه داد: اردبیلی‌ها از روزها قبل به نیت کمک به زائران حرم حسینی در رسیدن به اجتماع بزرگ حسینیان در یوم اربعین کمک‌هایشان را جمع‌‌آوری کرده و ارسال می‌کنند که امیدواریم با جمع‌بندی این کمک‌ها بتوانیم برای زائران حسینی آب،‌ غذا و برخی از نیازمندی‌های اولیه را تامین کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت اردبیل یادآور شد: بخشی از این اقلام تدارکاتی از طریق فرودگاه اردبیل،‌ تهران و تبریز به نجف اشرف ارسال می‌شود تا با راه‌اندازی این موکب ارائه خدمات از سوی نمایندگان استان اردبیل در این مکان شایسته و ارزشی اتفاق بیفتد.

بیدار تصریح کرد: ما امیدواریم در سال‌های آینده شاهد راه‌اندازی حسینیه اردبیلی‌ها در کربلای معلی باشیم که با قطعیت مکان احداث این حسینیه عملیات اجرایی این ساختمان به انجام رسیده و امکان بهره‌گیری بیشتر فراهم خواهد آمد.

وی در پایان سخنان خود گفت: همانطوری که اردبیلی‌ها در ایام تاسوعا و عاشورا اوج عشق و ارادتشان را به امام حسین (ع) و یارانش نشان دادند این بار نیز در این عرصه تلاش و جدیت خواهند کرد تا زمینه شکل‌گیری برنامه‌های حمایتی در کمک و دستگیری از زائران حرم امام حسین (ع) به انجام برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار